Router ADSL + internet z Play

Data: 2009-12-05 21:07:18
Autor: MC
Router ADSL + internet z Play
Użytkownik " jijomo" <jijomo@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfe8vp$g42$1inews.gazeta.pl...
Witam.
Kiedys korzystalismy z neostrady i od tego czasu zostal nam router ADSL
Linksys WAG200G.
Po przeprowadzce bylismy zmuszeni podlaczyc internet z Play z modemem Huawei
E156G, ktory jest podlaczony bezposrednio do komputeraz przez USB.
Czy istnieje mozliwosc podzielenia tego internetu bezprzewodowo za pomoca
posiadanego routera (np. przez podlaczenie modem -> komputer ->(po
ethernecie)->router), czy tez nie ma w ogole o czym marzyc i trzeba kupic
specjalny router / access point?

ADSL z możliwością wejścia przez ethernet to wielka rzadkość. Znam tylko jeden taki Pentagram Cerberus P634.

Data: 2009-12-07 12:17:30
Autor: jijomo
Router ADSL + internet z Play
MC <m5c@go2.pl> napisał(a):
> [...]
> specjalny router / access point?

ADSL z możliwością wejścia przez ethernet to wielka rzadkość. Znam tylko jeden taki Pentagram Cerberus P634.

Moze w takim razie daloby sie jakos wypuscic z komputera internet po kablu
ADSL i to podlaczyc do tego WAG200G?
A jesli nie, to jaki niedrogi, ale dobry router bezprzewodowy moglibyscie
polecic do Play Online? Taki, zeby sygnal objal dom pietrowy.

pzdr. jijomo

Data: 2009-12-07 14:37:33
Autor: MC
Router ADSL + internet z Play
Użytkownik " jijomo" <jijomo.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hfirop$rbi$1inews.gazeta.pl...
MC <m5c@go2.pl> napisał(a):

> [...]

jeden taki Pentagram Cerberus P634.

Moze w takim razie daloby sie jakos wypuscic z komputera internet po kablu

W komputerze nie ma modemu ADSL. Nie wiem, czy istnieje taka karta rozszerzeń.

A jesli nie, to jaki niedrogi, ale dobry router bezprzewodowy moglibyscie
polecic do Play Online? Taki, zeby sygnal objal dom pietrowy.

Zaraz. Wpierw musimy rozwiazać problem z modemem. Jest nim połączenie przez USB. "Niedrogi, ale dobry ruter" ma zwykle wejście ethernetowe a nie USB.

Data: 2009-12-07 14:31:34
Autor:
Router ADSL + internet z Play
MC <m5c@go2.pl> napisał(a):
Zaraz. Wpierw musimy rozwiazać problem z modemem. Jest nim połączenie przez USB. "Niedrogi, ale dobry ruter" ma zwykle wejście ethernetowe a nie USB.

To jest oczywiscie warunek podstawowy - niedrogi, ale dobry router sposrod
takich, do ktorych sie da ten modem od Playa podlaczyc :)

pzdr. jijomo