Router Axesstel MV610VR jest tylko do CDMA

Data: 2014-04-02 07:34:30
Autor: Pszemol
Router Axesstel MV610VR jest tylko do CDMA
.... czy jest jakaś alternatywa dwusystemowa HSPA/CDMA dla niego?
Czy jak się chce HSPA/CDMA to trzeba kupić modem i inny router z USB?

Data: 2014-04-02 17:02:56
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-02 14:34, Pszemol pisze:
... czy jest jakaś alternatywa dwusystemowa HSPA/CDMA dla niego?
Czy jak się chce HSPA/CDMA to trzeba kupić modem i inny router z USB?

Dwu systemową alternatywą dla tego Axesstla są modemy firmy AnyData, dostępne w Orange bądź w wolnej sprzedaży.
   Niekoniecznie musisz kupować dodatkowo router, jeżeli korzystasz z Win7/8, a komp ma kartę wi-fi  to możesz za pomocą odpowiedniego programu postawić na nim  wirtualny punkt dostępu.

Data: 2014-04-03 20:28:13
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:533c2688$0$2154$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Który model się nada do CDMA i HSPA/LTE jednocześnie ?

  Niekoniecznie musisz kupować dodatkowo router, jeżeli korzystasz z Win7/8, a komp ma kartę wi-fi  to możesz za pomocą odpowiedniego programu postawić na nim  wirtualny punkt dostępu.

To akurat odpada, bo router jest przy oknie bo tylko tam jest zasięg
komórkowy i ten router ma dawać internet przez wifi m.in. do komputera.

Data: 2014-04-04 14:59:25
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-04 03:28, Pszemol pisze:
[...]

Oj co do LTE to nie jestem pewny czy w ogóle jast taki modem. Ale CDMA+HSDPA+UMTS+EDGE+GPRS, to choćby AnyData 635WA, AnyData 770 i 8xx. Ten z serii 8xx obsługuje także trzy pasma CDMA, a więc w tym standardzie można uzyskać prawie 10 Mb/s.

[...]

Niektóre z modemów AnyData maja antenki zewnętrzne, a więc można taką antenkę postawić na parapecie zamiast routera. Ja tak miałem przez długi czas - modem podpięty do kompa - antenki na parapet, w kompie zainstalowany wirtualny router, i miałem bezprzewodowy  net w telefonach, telewizorach i laptopie.

Data: 2014-04-04 18:32:35
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:533eaca7$0$2227$65785112news.neostrada.pl...
Który model się nada do CDMA i HSPA/LTE jednocześnie ?

Oj co do LTE to nie jestem pewny czy w ogóle jast taki modem.

Nie nadążają ze sprzętem gonić technologii?
Przecież LTE już jest od dawna...

Ale CDMA+HSDPA+UMTS+EDGE+GPRS, to choćby
AnyData 635WA, AnyData 770 i 8xx. Ten z serii 8xx obsługuje także trzy pasma CDMA, a więc w tym standardzie można uzyskać prawie 10 Mb/s.

Dzięki, będę w takim razie polował na Allegro/eBay :-)

[...]

Antenka też nie ma sensu w moim rozwiązaniu bo komputer w sypialni
po drugiej stronie mieszkania gdzie jest to okno z dobrym odbiorem :-)

Okno w sypialni ma "zero" kresek, niestety - swoją drogą ciekawe że
okno z szybami przeciwwłamaniowymi aż tak dobrze ekranuje fale EM.

Data: 2014-04-10 12:06:56
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-05 01:32, Pszemol pisze:
[...]

Wydaje się że standard CDMA to już zabytek i nikt w to nie inwestuje. A tak w ogóle CDMA i LTE to dwie sprzeczności, CDMA to olbrzymi zasięg i tym samym przeznaczony głównie do zastosowanie pozamiejskiego, a LTE to zupełna tego odwrotność, mikroskopijny zasięg sprawia że nadaje się przede wszystkim do miast..

[...]

No ale co Ci to da jak kupisz na Allegro? Przecież do CDMA musisz mieć ekstra kartę SIM/RUIM, a taką uzyskasz tylko podpisując umowę z Orange.. Piszę o Orange, jak z tym jest w Plusie to nie mam pojęcia.

Czyli faktycznie musisz mieć router.

Data: 2014-04-10 06:23:07
Autor: Pszemol
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53466d41$0$2241$65785112news.neostrada.pl...
[...]

W miastach masz cienie i echa - nigdy nie wiesz co akurat będzie
mieć lepszy sygnał u Ciebie na parterze w starej kamienicy, gęstej
zabudowie miejskiej gdzie na dodatek i Ty i sąsiedzi macie w oknach
jakieś szyby antywłamaniowe ekranujące fale EM (metalizowane?).

[...]

I nie można umowy podpisać taniej z własnym sprzętem?

Router Axesstel MV610VR jest tylko do CDMA