Router Linksysa - Od??Ä?czenie zasilania = wyczyszczenie ustawie??.

Data: 2011-02-06 22:18:31
Autor: btn
Router Linksysa - Od??Ä?czenie zasilania = wyczyszczenie ustawie??.

Czy czeka mnie wymiana sprzętu na nowy? (Wolałbym tego uniknąć bo nowe
routery to chłam z którym są ciągłe problemy)

Zacznij od podstaw czyli od np. zmiany firmware'u.

Router Linksysa - Od??Ä?czenie zasilania = wyczyszczenie ustawie??.