Router Orange - jak zalogować się?

Data: 2017-03-06 08:12:09
Autor: radekp@konto.pl
Router Orange - jak zalogować się?
Zapytam na tej grupie, bo tutaj chyba najwięcej klientów Orange :)

Czy do routera Orange (tego od internetu światłowodowego) da się jakoś
zalogować?
Jadę dziś pomóc osobie nieradzącej sobie i nie wiem czy w ogóle można się do
niego zalogować, a jeżeli tak, to gdzie znajdę hasło do zarządzania tym
routerem?

Data: 2017-03-06 15:25:46
Autor: Jingiel
W dniu 06.03.2017 o 08:12, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Chcesz jechać do kogoś naprawiać, a z google skorzystać nie potrafisz. Na dodatek nie podajesz modelu routera.

Data: 2017-03-06 16:02:24
Autor: radekp@konto.pl
Router Orange - jak zalogować się?
Mon, 6 Mar 2017 15:25:46 +0100, w <58bd7169$0$659$65785112@news.neostrada.pl>,
Jingiel <xxx@xx.xx> napisał(-a):

> [...]

Chcesz jechać do kogoś naprawiać, a z google skorzystać nie potrafisz. Na dodatek nie podajesz modelu routera.

Myślisz, że jakbym znał to nie podałbym?
Poza tym chyba hasło podają w jakiś uniwersalny sposób -- umowa, infolinia,
jakiś świstek?

Data: 2017-03-06 16:17:04
Autor: Jingiel

Zazwyczaj terminal światłowodowy podpięty jest potem do routera. Zasadnicze pytanie jest takie-do czego chcesz się dostać. Jeśli do routera to masz tu: https://www.youtube.com/watch?v=wCCzNBUfXaI

Data: 2017-03-06 17:13:51
Autor: radekp@konto.pl
Router Orange - jak zalogować się?
Mon, 6 Mar 2017 16:17:04 +0100, w
<58bd7d6e$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>, Jingiel <xxx@xx.xx> napisał(-a):

> Myślisz, że jakbym znał to nie podałbym?
> Poza tym chyba hasło podają w jakiś uniwersalny sposób -- umowa, infolinia,
> [...]

Do routera. Nie za bardzo działa wifi, a użytkownika przerasta sprawdzenie przy
pomocy kabla lan. Hasło admin/admin -- na razie musi mi to wystarczyć. Dzięki
:)

Data: 2017-03-06 18:34:37
Autor: Jingiel
W dniu 06.03.2017 o 17:13, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zazwyczaj wystarczy pod spód routera zaglądnąć i napisu przeczytać.

Data: 2017-03-06 22:26:12
Autor: radekp@konto.pl
Router Orange - jak zalogować się?
Mon, 6 Mar 2017 18:34:37 +0100, w
<58bd9dab$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>, Jingiel <xxx@xx.xx> napisał(-a):

> [...]
> :)

Zazwyczaj wystarczy pod spód routera zaglądnąć i napisu przeczytać.

Pod spód nie zaglądałem, w umowie miejsce na hasło było puste, ale admin/admin
zadziałało (swoją drogą ciekawe czy takim routerem można zarządzać przez neta
-- nie widziałem w opcjach ograniczeń dla ip zewnętrznych, ale i nie
przyglądąłem się).

Router (funbox) daje taki silny sygnał wifi, że przez od sąsiada przez betonową
ścianę sygnał lepiej przechodzi...

Data: 2017-03-07 18:26:32
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Router Orange - jak zalogować się?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą radekp@konto.pl
naskrobał(a):

(swoją drogą ciekawe czy takim routerem można zarządzać przez neta
-- nie widziałem w opcjach ograniczeń dla ip zewnętrznych, ale i nie
przyglądąłem się)

Można zarządzać FunBoxem zdalnie, ale w routerze z którym ja miałem do
czynienia trzeba było wpisac adres IP na stałe, czyli odpada zarządzanie
nim z sieci ornge i innych wdzwanianych dostawców netu.
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Router Orange - jak zalogować się?