Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T

Data: 2014-03-17 22:58:38
Autor: Sawesk
Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T
Tak, tak. Zgadza się pytam o 2 takie same modele.
Z tym, że jeden kosztuje 55 pln a drugi 79 pln
79 pln
http://www.komputronik.pl/product/139028/Sprz%C4%99t_komputerowy_/Sieci_i_komunikacja/TP_Link_router_ADSL_4_port_TD_8840T.html
55 pln
http://www.komputronik.pl/product/60777/Wyprzedaz/TP_Link_router_ADSL_4_port_TD_8840T.html
Czym one się różnią. Jeden ma 12 mies. gwarancji, drugi 24 mies. - z czego to wynika? Czym to grozi? Czy taki router podziała dłużej niż 12 mies. czy ten za 55 pln to jakiś złomek?

Data: 2014-03-18 00:05:20
Autor: PiteR
Sawesk pisze tak:

Czym one się różnią. Jeden ma 12 mies. gwarancji, drugi 24 mies. -
z czego to wynika? Czym to grozi? Czy taki router podziała dłużej
niż 12 mies. czy ten za 55 pln to jakiś złomek?

No wersją się różnią, obudową i może to taki gówniany chwyt towar niedostępny przyciąga ludzi ceną z porównywarek.

--
Piter

Data: 2014-03-18 08:44:46
Autor: Sawesk
Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T

No wersją się różnią, obudową i może to taki gówniany chwyt towar
niedostępny przyciąga ludzi ceną z porównywarek.

ale jak to wersją się różnią? Przecież nazwy są identyczne.
Zastanawiam się, że może ten tańszy leżał długo w magazynie, albo po jakichś przepięciach (chociaż nowy) no bo tylko 12 mies. gwarancji.

Data: 2014-03-18 10:44:12
Autor: Santana

Użytkownik "Sawesk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5327f970$0$2226$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

A zapytałeś sprzedawcę, zamiast wymyślać różne teorie;)

Data: 2014-03-18 08:51:21
Autor: ikov
W dniu 2014-03-18 00:05, PiteR pisze:
Sawesk pisze tak:

[...]

Lubię przeglądać gazetki i stronę komputronika gdy szukam jakiegoś sprzętu... mam po sąsiedzku ich sklep i zaraz obok - praktycznie ściana w ścianę, drugi sklep komputerowy, cena zazwyczaj jest wyższa w Komputroniku. Kupiłem właśnie drukarkę Brother B401d - zapłaciłem 269 zł, w Komputroniku - 429 zł, toner za również 269 zł, w Komputroniku 339 zł...  i tak jest ze wszystkim. Bardzo rzadko znajduję coś taniej w K., chyba że jakaś megapromocja. Nazwy konkurencyjnego sklepu nie podaję, żebyście nie zarzucali mi reklamy, chyba że ktoś będzie chciał sam sprawdzić.

Data: 2014-03-18 11:06:11
Autor: z
W dniu 2014-03-18 08:51, ikov pisze:
[...]

A jam mam odwrotnie ;-)
I na nic znajomości, stały klient, promocje...
Stacjonarny Komputronik, _gotóweczka_ ;-), towar od ręki i po zabiegu.

Data: 2014-03-18 11:08:41
Autor: Santana

Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:53281a97$0$2357$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Kto bogatemu zabroni :P

Data: 2014-03-18 11:21:54
Autor: ikov
W dniu 2014-03-18 11:06, z pisze:
[...]

No ja w drugim sklepie po znajomości nie mam żadnych upustów (w sumie nikt chyba tam nie ma), ale nie szkodzi, bo w większości przypadków regularne ceny są i tak niższe niż gdzieniegdzie w promocji.

Data: 2014-03-18 16:37:58
Autor: RD
W dniu 2014-03-17 22:58, Sawesk pisze:
[...]

  Różnią się tym, że jeden jest wycofany z oferty, a drugi jest aktualny.
  Zmieniła się obudowa - być może jakaś funkcja, być może firmware, na pewno cena zakupu i warunki gwarancji.

  Dlaczego ludzie tracą czas na takie sprawy?
  Każdy producent na Świecie raz na jakiś czas odświeża swoje produkty - jedne wycofuje, drugie wprowadza, a Klienci dalej szukają powodu, dlaczego produktu nie ma w ofercie (czy był taki zły?) albo wręcz szukają tygodniami tego właśnie (starszego) modelu. :)

  Ford Focus z roku 2000 i 2010 - też pewnie inaczej wygląda, czy to znaczy, że ten z 2000 to jakiś złomek? ;)

Data: 2014-03-21 02:23:13
Autor: jakson
Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T
Czym one się różnią.

TP-Link TD-8840T wystepuje w 4 wersjach (v1,v2,v3,v4).
Zmiany obudowy sa mniej istotne -
- wazne co sie zmienilo w srodku (inny scalak),
bo ma to wplyw na ew. energozernosc, stabilnosc, itd.

Router TP-Link TD-8840T vs TD-8840T