Router a połączenie telefoniczne z gg

Data: 2009-05-22 11:41:16
Autor: Lewy
Router a połączenie telefoniczne z gg
Panowie, powiedzcie mi,bo mam problem juz od dwóch miesiecy.
Mianowicie, przy polaczeniu sie z internetem za pomoca routera NIE
MOGE wykonywac rozmów telefonicznych. Jesli sie podłączę jako modem,
to nie ma problemu, tylko na routerze nie idzie. Ustawiłem na swoje ip
( 192.168.2.2 ) DMZ, czyli powinien przekierowac wszystkie porty, i
nie powinno byc problemu. A jednak... czy ktos mial podobny problem, i
wie może jak go rozwiązac? Będę wdzięczny

Pozdrawiam

Data: 2009-05-22 23:45:03
Autor: Marcin Kocur
Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

[...]

Tylko ja nie wiem o co chodzi?

gg? gadu-gadu? good game? ;)
Połączenie telefoniczne? Kabel? GSM? VoIP?
Internet? ADSL? Komutowany?
Marcin Kocur

Data: 2009-05-24 01:54:34
Autor: Lewy
On 22 Maj, 23:45, Marcin Kocur <marcin2...@gmail.com.wytnij> wrote:
> [...]

Tylko ja nie wiem o co chodzi?

gg? gadu-gadu? good game? ;)
Połączenie telefoniczne? Kabel? GSM? VoIP?
Marcin Kocurhttp://linux-porady.info- Linux od A do B :]

Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

Data: 2009-05-24 11:15:25
Autor: MC
Użytkownik "Lewy" <lewandowski.hubert@gmail.com> napisał w wiadomości news:307edb3c-7fbf-4c7d-860d-ec858212458dl12g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Marcin Kocurhttp://linux-porady.info- Linux od A do B :]

Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

Jeśli połączysz się bezpośrednio przez modem to możesz rozmawiać przez GG, jeśli wepniesz ruter to klapa? O to chodzi?

Data: 2009-05-24 05:54:38
Autor: Lewy
On 24 Maj, 11:15, "MC" <m...@go2.pl> wrote:
Użytkownik "Lewy" <lewandowski.hub...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:307edb3c-7fbf-4c7d-860d-ec858212458dl12g2000yqo.googlegroups.com...

> [...]

Jeśli połączysz się bezpośrednio przez modem to możesz rozmawiać przez GG,
jeśli wepniesz ruter to klapa? O to chodzi?

Tak, zgadza się :)

Data: 2009-05-24 18:02:57
Autor: Radosław Sokół
W dniu 24.05.2009 14:54, Lewy pisze:
Jeśli połączysz się bezpośrednio przez modem to możesz rozmawiać przez GG,
jeśli wepniesz ruter to klapa? O to chodzi?

Tak, zgadza się :)

No to raczej pytaj na grupie poświęconej oprogramowaniu albo
uderzaj bezpośrednio do obsługi technicznej producenta prog-
ramu, bo to nie sprzęt jest winny, a architektura usługi.
A grupa pl.comp.pecet zajmuje się uszkodzonym sprzętem, a
nie wadliwie działającymi programami (a szczególnie badzie-
wiem w stylu GG).

Data: 2009-05-24 12:04:56
Autor: Marcin Kocur
> [...]

Internet? ADSL? Komutowany?

Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

Sorry, nie każdy używa gg ;]

http://nmap-online.com/

Zobacz czy masz otwarte co trzeba.

Marcin Kocur

Data: 2009-05-30 06:36:58
Autor: Lewy
On 24 Maj, 12:04, Marcin Kocur <marcin2...@gmail.com.wytnij> wrote:
Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

> Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

> [...]

Tak odpowiednie porty są otwarte

Data: 2009-06-05 17:22:43
Autor: Marcin Kocur
Router a połączenie telefoniczne z gg
Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

Tak odpowiednie porty są otwarte

Więc powinno działać. Napisz może jeszcze na pl.comp.sieci, ale jakoś
bardziej składnie tym razem.

A nie jest przypadkiem tak, że na ruterze zapomniałeś o tej śmiesznej
opcji bez_zabezpieczeń (czy jakoś tak). Niby skoro port otwarty to
powinno śmigać, ale kto wie co oni tam poustawiali.

Marcin Kocur

Router a połączenie telefoniczne z gg