Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl

Data: 2011-06-28 13:40:51
Autor: Q
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Szukam jakiegos niedrogiego routera wifi z modemem ADSL
i portem USB (udostepnianie dysku) do 300zl.

Byloby fajnie jakby taki sprzet mial alternatywny soft z klientem torrenta.

Wybor jest bardzo slaby:
Dynamode R-ADSL411N
Netgear DGN2200
Netgear DGN3500

W bardzo interesujacej cenie jest Dynamode,
ale przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
Ktory model polecacie? Moze cos innego?

PS
ZTCW zaden z nich nie ma alternatywnego softu - jakos to przezyje.

Data: 2011-06-29 15:22:57
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-28 13:40, Q pisze:

W bardzo interesujacej cenie jest Dynamode,
ale przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
Ktory model polecacie? Moze cos innego?

Wybór jest bardzo duży ale szukasz po firmach bardzo znanych i niekoniecznie dobrych ;)
http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=199
Nie trzeba alternatywnego softu, bo zainstalowany jest bardzo dobry (nawet są na forum poprawki i tłumaczenia na j. polski - polecam, u mnie usunęło sporo błędów funkcjonalnych).

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-29 15:24:29
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-29 15:22, Maciej Browarczyk pisze:

[...]

To co wkleiłem wyżej ma bramkę VoIP. Tutaj jest bez.
http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=187

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-30 10:58:08
Autor: Maciek
W dniu 2011-06-29 15:24, Maciej Browarczyk pisze:
To co wkleiłem wyżej ma bramkę VoIP. Tutaj jest bez.
http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=187
Niektórzy chyba mają problem z czytaniem. Znajdź mi te Vigory w
założonej cenie, sam chętnie kupię :->

Maciek

Data: 2011-06-30 22:37:30
Autor: Maciej Browarczyk

Mój błąd. Myślałem o 2710ne ( http://tinyurl.com/5tecu52 ) a wkleiłem 2710n/Vn ;)

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-06-30 16:24:28
Autor: Q
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
To co wkleiłem wyżej ma bramkę VoIP. Tutaj jest bez.
http://www.draytek.pl/?k=produkty&d=2&n=187

600zl - dalej poza progiem "po co za 600 jak moge miec podobny za 300" :)

Data: 2011-06-30 22:39:25
Autor: Maciej Browarczyk
W dniu 2011-06-30 16:24, Q pisze:

600zl - dalej poza progiem "po co za 600 jak moge miec podobny za 300" :)

Przepraszam, oglądałem 2710ne a wkleiłem 2710Vn.
Tutaj jest ne w niezłej cenie http://tinyurl.com/5tecu52

--
Pozdrawiam,
Maciek

Data: 2011-07-05 17:10:53
Autor: Q
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Przepraszam, oglądałem 2710ne a wkleiłem 2710Vn.
Tutaj jest ne w niezłej cenie http://tinyurl.com/5tecu52

Vigor2710ne nie ma USB, czyli zostaly mi te:

Vigor 2710n
Vigor 2710Vn
Vigor 2820n
Vigor 2830n

z tym, ze ceny sa tak od 600zl w gore, czyli dupa.

Data: 2011-07-05 17:43:44
Autor: W.P.
Użytkownik Q napisał:
[...]

Zostaje rozwiązanie na 2 pudełka: TP-LINK 8910 (8901) + 1043WND (USB).
No ale dostajesz "zapasowe" radio :)
I switch 6 portów nie 4.
Cenowo powinno LEKKO przekroczyć twoją granicę

W.P.

Data: 2011-06-30 16:23:25
Autor: Q
[...]

Vigor 2710Vn - fajny, ale 700zl
a za tyle to bede mial DGN3500 (ludziska go chwala)
+ UPS (200-300zl) + dysk na USB (200zl)
:)

Data: 2011-06-30 16:26:54
Autor: Q
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Wybór jest bardzo duży ale szukasz po firmach bardzo znanych i niekoniecznie dobrych ;)

Netgear DGN3500 moze nie spelniac moich wymagan?

PS
Te vigory podobaja mi sie i to baaardzo,
ale rownierz bardzo podoba mi sie bugatti veyron,
pelnomorski 20-metrowy jacht, itd :)

Data: 2011-06-30 18:44:47
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Thu, 30 Jun 2011 16:26:54 +0200, Q napisał(a):

Netgear DGN3500 moze nie spelniac moich wymagan?

PS
Te vigory podobaja mi sie i to baaardzo,
ale rownierz bardzo podoba mi sie bugatti veyron,
pelnomorski 20-metrowy jacht, itd :)

Co to jest ten "równierz"?

[ Richard B. Riddick: Lesson Learned. No such word as "friend".            ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]

Data: 2011-06-30 23:53:32
Autor: Q
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Co to jest ten "równierz"?

Ojtam-ojtam - masz bul jak prezydent ;)

Data: 2011-07-01 00:14:46
Autor: Przemysław Ryk
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Dnia Thu, 30 Jun 2011 23:53:32 +0200, Q napisał(a):

Co to jest ten "rĂłwnierz"?

Ojtam-ojtam - masz bul jak prezydent ;)

No teraz, to żeś „chyba ciut” przestrzelił…

[ Ziemia ma skĂłrę. Ta skĂłra ma choroby. Jedna z tych chorĂłb nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]

Data: 2011-07-01 00:11:57
Autor: astro
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Q wrote in <news:iucehh$oht$1news.net.icm.edu.pl>
przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
Ktory model polecacie? Moze cos innego?

Od dwoch lat + dwa tygodnie uzywam AP Asus WL-600G. Sam w sobie jest bardzo
stabilny (troche gorzej z podpietym laczem ;-). Najbardziej wkurzajaca
cecha jest brak mozliwosci zresetowania polaczenia ADSL z poziomu strony
administracyjnej. Konieczny jest restart calego modemu badz tez reczne
wypiecie wtyczki z gniazdka telefonicznego.

ZTCW zaden z nich nie ma alternatywnego softu

W ogole trudno o alternatywne oprogramowanie do routerow z modemem ADSL. Na
WL-600G zainstalowac mozna bodajze Open-WRT, niestety nie mam pojecia czy
obsluguje wtedy pelna funkcjonalnosc urzadzenia.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl