Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl

Data: 2011-07-01 00:11:57
Autor: astro
Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl
Q wrote in <news:iucehh$oht$1news.net.icm.edu.pl>
przede wszystkim zalezy mi na stabilnosci / braku zwisow.
Ktory model polecacie? Moze cos innego?

Od dwoch lat + dwa tygodnie uzywam AP Asus WL-600G. Sam w sobie jest bardzo
stabilny (troche gorzej z podpietym laczem ;-). Najbardziej wkurzajaca
cecha jest brak mozliwosci zresetowania polaczenia ADSL z poziomu strony
administracyjnej. Konieczny jest restart calego modemu badz tez reczne
wypiecie wtyczki z gniazdka telefonicznego.

ZTCW zaden z nich nie ma alternatywnego softu

W ogole trudno o alternatywne oprogramowanie do routerow z modemem ADSL. Na
WL-600G zainstalowac mozna bodajze Open-WRT, niestety nie mam pojecia czy
obsluguje wtedy pelna funkcjonalnosc urzadzenia.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Router + modem ADSL + AP + USB do 300zl