Router "nie wyrabia"

Data: 2009-08-04 21:17:33
Autor: tg
Router "nie wyrabia"
"daro" <daro@wp.pl> wrote in message news:h58lub$che$1news.onet.pl...
Problemu nie ma ściągając pojedyńczo plik np. przez firefox-a.

niezbyt po polskiemu

Jeżeli to ruter słaby to jakiego
szukać - chodzi o ruter który umożliwi podział WLAN i miałby QQS po IP.

uniwersalny wrt54gl+tomato, mam tego mase, zawsze je polecam i zero z nimi
problemow (czasem tomato ma wpadki z nowymi wersjami, ale jezeli ktos nie
jest maniakiem uaktualniania mozna wrzucic w ciemno np. 1.25, skonfigurowac
i zapomniec o routerze)

to rozwiazanie zdecydowanie warte swojej ceny, niestety nie najtansze
bo dwie stowy trzeba dac ale 3 lata gwarancji i spokoju w komplecie

mozna sie tez uzerac z byle szrotem za 60, ale szkoda zdrowia moim zdaniem

Data: 2009-08-05 08:40:15
Autor: daro
Router "nie wyrabia"
[...]

W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download  i upload (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?
pozdro
--
d.

Data: 2009-08-05 12:54:15
Autor: tg
Router "nie wyrabia"
"daro" <daro@onet.pl> wrote in message news:h5b9gl$asq$1news.onet.pl...
W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download  i upload (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?

tak, mozna sobie tomato oskryptowac jak sie chce np. za pomoca
polskiego programiku WRT54 Script Generator

Data: 2009-08-05 17:54:39
Autor: qwerty
Router "nie wyrabia"
Użytkownik "daro" <daro@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5b9gl$asq$1@news.onet.pl...
W obecnym routerze w QQS mam opcję że na dowolny IP ustawiam download  i upload

Jakie QQS? QoS (quality of service).

 (po prostu nie chcę żeby jeden z podłączonych komputerów zajmował
pełne pasmo). Da się tak samo w wrt54gl?

da się.

Router "nie wyrabia"