Router pod NEO - niezawodność na pierwszym miejscu

Data: 2013-09-05 10:07:56
Autor: Franc
Router pod NEO - niezawodność na pierwszym miejscu
Witam grupę, Muszę szybkokupić nowy router (z WiFi) z obsługą
Neostrady. Poprzedni / obecny (jakiś Linksys) zaczyna padać.

Podpowiedzcie proszę NIEZAWODNY router z WiFI z Neostradą - pułap jakieś
400PLN brutto.

W necie naczytałem się zachwytów nad
Netgear DGN2200
http://www.komputronik.pl/product/136854/Sprzet_komputerowy_/Sieci_i_komunikacja/Netgear_ADSL_Wireless_N_Router_4xLAN_w-USB_Annex_A_DGN2200.html

Warto?

Z konfiguracji potrzebuję tylko i aż ustawić Neo + hasło na WiFi + ustawić
3 kompy na sztywnym IP (1x LAN + 2 x WiFI) - to wszystko. W przyszłości
chciałbym dołożyć  do całości NAS, ale to pieśń przyszłości. No i do
routera trzeba wpiąć 2 drukarki sieciowe.

--
Franc

Data: 2013-09-05 11:35:45
Autor: Paweł Muszyński
W dniu 2013-09-05 10:07, Franc pisze:
[...]

Ja mam TP-Link TD-W8950ND i sobie chwalę.

Paweł

Data: 2013-09-05 13:44:43
Autor: Zbychu
Router pod NEO - niezawodność na pierwszym miejscu
> W dniu 2013-09-05 11:35, Paweł Muszyński pisze:

Ja mam TP-Link TD-W8950ND i sobie chwalę.

Jak wyżej. Może kiedyś do tego dorosnę, ale na chwilę obecną nie widzę sensu wydawania na router 400 zł.

--
Zbychu

Data: 2013-09-05 16:50:55
Autor: Dawid
W dniu 2013-09-05 13:44, Zbychu pisze:
 > W dniu 2013-09-05 11:35, Paweł Muszyński pisze:

Ja mam TP-Link TD-W8950ND i sobie chwalę.

Jak wyżej. Może kiedyś do tego dorosnę, ale na chwilę obecną nie widzę
sensu wydawania na router 400 zł.

Dlaczego 400 ?
http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8950ND
nowszy model również poniżej 400
http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8970
i są naprawdę dobre.

Data: 2013-09-05 21:57:02
Autor: marfi
Użytkownik "Dawid" <xxx@neostada.pl> napisał w wiadomości news:52289a51$0$1219$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-09-05 13:44, Zbychu pisze:
nowszy model również poniżej 400
http://www.ceneo.pl/Routery;szukaj-TD-W8970
i są naprawdę dobre.

  Wczoraj kupiłem na allegro dzisiaj otrzymałem (W8970) - nie wiem jak trwałość ale jestem pod wrażeniem (pozytywnym) - zastąpił stary  komplet USR 9105 (wziął i padł) i USR5464 (dalej sprawny)

marfi

Data: 2013-09-06 21:24:02
Autor: jg
Dnia Thu, 5 Sep 2013 10:07:56 +0200, Franc napisał(a):

Witam grupę, Muszę szybkokupić nowy router (z WiFi) z obsługą
Neostrady. Poprzedni / obecny (jakiś Linksys) zaczyna padać.

mi sie tez tplinki widza...

--
jg

Router pod NEO - niezawodność na pierwszym miejscu