Router sensowny

Data: 2010-01-07 11:52:39
Autor: dos4fl
Router sensowny
Poki co moim faworytem jest TP-Link TL-WR740N.

tez bylem zielony jesli chodzilo o wifi, dzielenie lacza itp i kupilem tez tplink - zreszta tutaj poleconego.

i jestem zadowolony - niecale 80zl

Data: 2010-01-07 13:59:01
Autor: Leszek K.
Router sensowny
Dnia Thu, 7 Jan 2010 11:52:39 +0100, dos4fl napisał(a):

Poki co moim faworytem jest TP-Link TL-WR740N.

tez bylem zielony jesli chodzilo o wifi, dzielenie lacza itp i kupilem tez tplink - zreszta tutaj poleconego.

i jestem zadowolony - niecale 80zl

Z "n" za 80 zet? Nawet nie chce mi się szukać co to. Cena się nie zgadza.

Data: 2010-01-07 14:25:46
Autor: raviz
Router sensowny

i jestem zadowolony - niecale 80zl

Z "n" za 80 zet? Nawet nie chce mi się szukać co to. Cena się nie zgadza.

Jesli siedzisz w temacie, moglbys looknac i powiedziec co to warte.
Kosztuje nawet nieco mniej - 72zl:
http://allegro.pl/item865002713_nowosc_tp_link_tl_wr740n_wifi_150mbps_dsl_wys24h.html

Data: 2010-01-07 15:11:13
Autor: MAR
Router sensowny
W dniu 2010.01.07 13:59, Leszek K. pisze:

Z "n" za 80 zet? Nawet nie chce mi się szukać co to. Cena się nie zgadza.

To jest to wolne n, do 150mb, w praktyce niewiele szybsze od g.

--
Mar

Data: 2010-01-07 19:11:07
Autor: Gupik