Router sensowny

Data: 2010-01-07 20:02:18
Autor: Maciej Browarczyk
Router sensowny
raviz pisze:

Stoje przed zakupem routera, niestety jestem zielony w tym temacie, daltego prosilbym Was o pomoc.

Za okolo 130zl masz TP-Link WR841, jest pelna n-ka i wiele innych funkcji, interfejs jest prosty i przejrzysty.

Jeszcze jedno: czy jest mozliwosc udestepnic przez wifi jedynie dostep
do internetu bez udzielania jakiegokolwiek dostepu do zasobow na komputerach?

W WR841 jest taka opcja, odseparowywuje komputery podlaczone do sieci od siebie, udostepnia tylko WAN. Nie wiem czy to dziala dla LANu i/lub WLANu, w kazdym razie opcja jest.

--
Pozdrawiam,
Maciek

Router sensowny