Router z modemem do neostrady max zasięg wifi

Data: 2012-11-05 13:49:59
Autor: Great Cornholio
Router z modemem do neostrady max zasięg wifi
Potrzebuje wymienić swojego linksysa wag200 na coś o większym zasięgu WiFi (to jest najwazniejsze dla mnie w tym momencie) i standardem n. Co proponujecie? Preferuje linksysa. Mam neostrade 10 mbit.
Zastanawiałem sie nad linksys x3000 ale czytałem i dobre i zle opinie na jego temat.

--
Android Usenet Reader
http://android.newsgroupstats.hk

Data: 2012-11-05 14:52:54
Autor: elmer radi radisson
On 2012-11-05 13:49, Great Cornholio wrote:

[...]

A co zaproponowali na pl.comp.sieci.bezprzewodowe ?

--

memento lorem ipsum

Data: 2012-11-05 14:55:28
Autor: Chris
Router z modemem do neostrady max zasięg wifi
elmer radi radisson nabazgrał(a):

On 2012-11-05 13:49, Great Cornholio wrote:
[...]

Pewnie TP-Linka ale kto ich tam wie :)

Data: 2012-11-10 15:32:31
Autor: MC
Użytkownik "Great Cornholio" <great_cornholio@onet.pl> napisał w wiadomości news:5097b5f7$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A skąd przypuszczenie, że na X3000 będzie lepiej?

Data: 2012-11-10 16:05:11
Autor: Tasiorsa
W dniu 2012-11-05 13:49, Great Cornholio pisze:
[...]

A nie lepiej routera nie ruszac i postawic jeden/dwa accespointy tam gdzie nie ma zasiegu?
Polecam np Ovislink n power

Krzysztof

Data: 2012-11-11 04:07:51
Autor: MC

Użytkownik "Tasiorsa" <tasiorsa@poczta.fm> napisał w wiadomości news:k7lqfa$1opc$1news2.ipartners.pl...
[...]

Pomysł dobry, tylko AP (a właściwie range extender) nie może stać tam, gdzie nie ma już zasięgu, ale dużo bliżej. Poza tym, przy przejściu granicy zasięgu między obydwoma punktami trzeba się ponownie połączyć.

Router z modemem do neostrady max zasięg wifi