Router z modemem do neostrady max zasięg wifi

Data: 2012-11-10 15:32:31
Autor: MC
Router z modemem do neostrady max zasięg wifi
Użytkownik "Great Cornholio" <great_cornholio@onet.pl> napisał w wiadomości news:5097b5f7$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
Potrzebuje wymienić swojego linksysa wag200 na coś o większym zasięgu WiFi (to jest najwazniejsze dla mnie w tym momencie) i standardem n. Co proponujecie? Preferuje linksysa. Mam neostrade 10 mbit.
Zastanawiałem sie nad linksys x3000 ale czytałem i dobre i zle opinie na jego temat.

A skąd przypuszczenie, że na X3000 będzie lepiej?

Router z modemem do neostrady max zasięg wifi