Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB

Data: 2012-03-29 00:39:01
Autor: Latet
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Witam,

Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

Dzięki,

latet

Data: 2012-03-29 01:08:41
Autor: R.e.m.e.K
Dnia Thu, 29 Mar 2012 00:39:01 +0200, Latet napisał(a):

Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

TP-Link WR-1043ND

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2012-03-29 01:49:02
Autor: Animka
W dniu 2012-03-29 00:39, Latet pisze:
Witam,

Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia zwykłej
drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie drukarki sieciowej?

Tez bym chciala, ale ja mam nie tylko router wifi, ale jeszcze bramke PAP i Voip we FreeConecie. A chciałabym wysyłać faxy z tej drukarki, która taką funkcjonalnośc ma (i jeszcze jakiś dysk wbudowany).

--
animka

Data: 2012-03-30 13:48:16
Autor: Andy Niwinski

"Animka" <to.nie.ja@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jl0876$pu1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Na patrz pan, a mnie się słoń z łańcuszka (złotego zresztą) urwał i popierdla piruety w akwarium wraz ze złotą rybką. A faxów to już wcale żreć nie chce, bydlę....

Data: 2012-04-01 03:10:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB

"Animka" jl0876$pu1$1@node2.news.atman.pl

[...]

Czyli -- nie pieniędzy Ci brakuje, ale rozumu?
W FCN masz faxy bezdrukarkowe.

Data: 2012-04-01 11:30:56
Autor: Pszemol
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote in message news:jl8a6p$gup$1inews.gazeta.pl...
Czyli -- nie pieniędzy Ci brakuje, ale rozumu?

Zwykle jedno idzie z drugim w parze ;-)

Data: 2012-04-01 19:08:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB

"Pszemol" jl9e9g.3qk.0@poczta.onet.pl

Czyli -- nie pieniędzy Ci brakuje, ale rozumu?

Zwykle jedno idzie z drugim w parze ;-)

To prawda -- i zwykle głupiec wydając głupio pieniądze
doprowadza siebie do nędzy materialnej. Ja na przykład
płaciłem na Kościół, czym naraziłem się na gniew Boży.
Jednak lokalnie może komuś brakować rozumu, a pieniędzy
może nie brakować. Wyda majątek na drukarkę (więc na
nią mu nie brakuje) a zabraknie mu na jedzenie.

Data: 2012-03-29 08:26:20
Autor: Chris
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Latet nabazgrał(a):

Witam,
Czy możecie polecić "domowy" router z wi-fi i z możliwością podłączenia
zwykłej  drukarki przez USB, w celu uczynienia z niej funkcjonalnie
drukarki sieciowej?

D-Link DIR-655  drukarka jest widoczna taka samo jak by była podpięta pod PC, na kompie insalujesz jedynie mały programik USB-share.

Data: 2012-03-29 09:12:30
Autor: Latet
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
D-Link DIR-655  drukarka jest widoczna taka samo jak by była podpięta pod PC, na kompie insalujesz jedynie mały programik USB-share.

A D-Link DIR-635 mogłby być?
Czym się różnią?
Model 655 jest o 70 zł droższy.

Latet

Data: 2012-03-29 10:06:15
Autor: Chris
[...]

D-LINK DIR-635 WiFi N Router, 4 Port 10/100
D-LINK DIR-655 WiFi N ROUTER, 4 PORT GIGABIT SWITCH

Jedyna różnica to switch.

Data: 2012-03-29 10:19:46
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Dnia 2012-03-29, o godz. 10:06:15
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Latet nabazgrał(a):

> A D-Link DIR-635 mogłby być?
> Czym się różnią?
> Model 655 jest o 70 zł droższy.

D-LINK DIR-635 WiFi N Router, 4 Port 10/100

Ceneo od 162PLN

D-LINK DIR-655 WiFi N ROUTER, 4 PORT GIGABIT SWITCH

Ceneo od 255PLN

Jedyna różnica to switch.

Jak switch gigabbitowy ma być to lepiej tp-link tl-wr1043nd od 184PLN
na Ceneo.

Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
zdecydowanie solidną firmą.

Zdrówko

Data: 2012-03-29 10:29:22
Autor: Chris
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

[...]

NETTO :)

D-LINK DIR-655 WiFi N ROUTER, 4 PORT GIGABIT SWITCH
Ceneo od 255PLN

NETTO :)
Albo ceny fikcyjne bez szuk na magazynie :)

Jedyna różnica to switch.
Jak switch gigabbitowy ma być to lepiej tp-link tl-wr1043nd od 184PLN
na Ceneo.

Tylko że drukarkę wtedy możesz podłączyć tylko po IP jako sieciową a nie jak w D-Linku tak jak by była podpięta bezpośrednio.
Ma to spore znaczenie dla np. kombajnów ze scanerami/faxami  gdzie nie zainstalujsze oprogramowania sterującego a jeśli się uda podpiąć to wykożystasz połowę funkcji np. niepełna obsługa scanera, brak informacji serwisoiwych na temat pracy drukarki oraz tuszy, brak możliwość softwarowej kalibracji kolorów, brak informacji o stani tuszy (pełne/puste)

Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
zdecydowanie solidną firmą.

Może low-end tak ale z tymi lepszymi nie miałem problemów. Jedyne co mi padło to kieszeń sieciowa do dysku DNS-313, znaczy działa do tej pory ale tylko po USB, w sieci nie jest widoczny. Mam w sumie na nim backup tylko swoich danych jak zdjęcia, dokument itp .. wiec podpinam go bardzo żadko.

Data: 2012-03-29 11:05:53
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Dnia 2012-03-29, o godz. 10:29:22
[...]

Da się - tyle że nie na fabrycznym firmware. Np. u mnie stoi podpięta
HP 1020 - niestety kwestia kombinowania była bo to windrukarka która
przed drukowaniem wymaga ładowania firmware-u. No ale dla kogoś kto nei
ma o tym ciut pojęcia to może być problem. Inna sprawa że jak mam
podpinać drukarkę pod sieć to wolę by miała od razu printserver niż
kombinować z sieciowymi portami USB.

[...]

Ja niestety miałem do czynienia z różnymi urządzeniami WiFi i
najczęściej jakieś problemy z ta komunikacją występują - np. nie chcą
dość często działać z kartami innych producentów. Kolejny rzecz to w
kilku nie udało mi się zestawić połączeń DSL w sytuacji gdy z innymi
nie było kłopotu. Po paru wpadkach trzymam się od tej firmy z daleka.

Zdrówko

Data: 2012-03-29 10:33:41
Autor: Chris
[...]

Sorry faktycznie są dostępne w takiej cenie, nie mam pojęcia skąd takie ceny mają bo to taniej niż netto od dystrybutora :)

Data: 2012-03-29 10:38:03
Autor: Chris
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Chris nabazgrał(a):

[...]

Sorry2  :)  oni to biorą u nas w firmie :) a my sprzedajemy im to poniżej kosztów zakupu :):):))) hahahahaahah
Pewnie zarabiamy na innych towarach tak żeby się wyrównało :)

Data: 2012-03-29 11:14:56
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Dnia 2012-03-29, o godz. 10:38:03
"Chris" <spam@spam.net> napisał(a):

Sorry2  :)  oni to biorą u nas w firmie :) a my sprzedajemy im to
poniżej kosztów zakupu :):):))) hahahahaahah
Pewnie zarabiamy na innych towarach tak żeby się wyrównało :)

Podpiernicz ich - dumping w Polsce jest nielegalny. ;-)

A na poważnie to mam czasami takie sytuacje że coś znajdę w dostawcy
twierdzą że jest taniej niż u jedynego przedstawiciela. Notorycznie tak
jest w sklepach "nie dla idiotów" gdzie liczą marże na poziomie np 0,5%
tylko przy ich skali się opłaca a zakup[y robią globalnie dla paru
rynków krajowych.

Zdrówko

Data: 2012-03-29 11:56:32
Autor: Chris
[...]

Co innego jak kupujesz 1 sztukę a co innego jak kupisz 1000 sztuk, często wtedy producent daje specjalne rabaty albo inne promocje typu kup 100 a 10 damy ci gratis ... takie firmy jak neo24, MM, Euro itp  nie kupują 1 czy 10 sztuk tylko dużo więcej więc i mają warunki negocjowane indywidualnie. Jedna kabklówka (nazwy nie podam)  kupiła na promocję na raz 30.000 konsol PS3 i tam już można negocjować cene :)

Data: 2012-04-06 15:29:54
Autor: MC
Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:20120329111456.600d4089babcia-workstation...
Dnia 2012-03-29, o godz. 10:38:03
[...]

Nie trzeba tej gimnastyki, wystarczy sprowadzić zza Odry.

Data: 2012-03-29 20:50:47
Autor: Jawi
[...]

Sprzętowo były modele, które się grzały i zaliczały zwisy.
Jak jest dzisiaj to nie wiem, ale D-Linka już nie kupuje bo szkoda kasy na testy.

Data: 2012-03-30 08:45:30
Autor: Q
[...]

Heh, mam tak samo :).

Data: 2012-03-29 10:12:29
Autor: Chris
[...]

Dodam że wpinając HUB USB w port Routera możemy podpiąć więcej urządzeń. Ja tam miałem wpiętą drukarkę + dysk w obudowie USB i oba urządzenia widoczne są w komputerze tak jak bym je podpiął bezpośrednio czyli bez żadnych zabaw w IP.

Data: 2012-03-29 19:35:07
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-03-29 09:12, Latet wrote:
[...]

D-Linka testowałem (różne modele), do USB podłączałem nawet drukarke fiskalną via WiFi i działała zdalnie.

Obecny D-Link bywa drogi ale stabilny (w przeciwieństwie do tego co było 4-5 lat temu), ludzie chwalą TP-Link'a za możliwości i cene. Zweryfikuj czy narzędzia do TP-Link'a bywają po prostu wygodne w użytowaniu.

Data: 2012-03-29 19:45:54
Autor: qwerty
Użytkownik "Rafal Lukawski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl26ga$aff$1@inews.gazeta.pl...
Obecny D-Link bywa drogi ale stabilny (w przeciwieństwie do tego co było 4-5 lat temu), ludzie chwalą TP-Link'a za możliwości i cene. Zweryfikuj czy narzędzia do TP-Link'a bywają po prostu wygodne w użytowaniu.

A jak nie pasuje oprogramowanie zawsze można wgrać linuxa i robić co się chce.

Data: 2012-03-29 20:35:16
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-03-29 19:45, qwerty wrote:
[...]

Tematem jest wygoda, nie tylko możliwość :)

Data: 2012-03-29 20:37:34
Autor: qwerty
Użytkownik "Rafal Lukawski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jl2a12$onq$1@inews.gazeta.pl...
Tematem jest wygoda, nie tylko możliwość :)

Ja swój router przerobiłem na budzik. :)

Data: 2012-03-29 09:53:14
Autor: miab
[...]

Netgear WNR3500L + ew. załadowany TOMATO RAF.

miab

Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB