Routery winne utracie pieniÄ?dzy przez u??ytkownik??w

Data: 2014-02-06 08:43:10
Autor: 666
Routery winne utracie pieniÄ?dzy przez u??ytkownik??w
Moja babcia trzymała pieniądze w telewizorze, nikt by nie wiedział, ale panowie przy przeprowadzce się ździwili.
JesteÅ› babciÄ…?
Jak to mówią, Animko, lepszy jeden twardy drut od tuzina miękkich antenek.
Umiesz na drutach?

-- -- -
Nie wiem co o tym myśleć i jak to sprawdzić czy mój router nie jest dziurawy.

Routery winne utracie pieniÄ?dzy przez u??ytkownik??w