Rover 25 gdzie serwisować

Data: 2012-07-11 10:29:43
Autor: z
Rover 25 gdzie serwisować
Jako że nie mam odwagi kupować 10 letniego Niemca to zanim zakupię Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleĽć kumatego mechanika od tych samochodów najlepiej w Lublinie.
Jest taki?

Data: 2012-07-11 14:47:27
Autor: gregor
Rover 25 gdzie serwisować
W dniu 2012-07-11 10:29, z pisze:
[...]

miałem 420 sprawdĽ czy nie pognite progi auto normalne jak każde inne żadnych angielskich nietypowych ¶rubek ...

gregor

Data: 2012-07-11 15:47:25
Autor: Grzegorz Prędki
Rover 25 gdzie serwisować
W dniu 2012-07-11 10:29, z pisze:
Jako że nie mam odwagi kupować 10 letniego Niemca to zanim zakupię
Rovera 25 2.0 D 2005 r. Streetwise chciałbym najpierw znaleźć kumatego
mechanika od tych samochodĂłw najlepiej w Lublinie.

Ten silnik jest do niczego.

Data: 2012-07-11 16:29:06
Autor: GR001
Rover 25 gdzie serwisować

Ten silnik jest do niczego.

bo.....???
skończ zdanie
pozdr.
gr

Data: 2012-07-11 18:23:15
Autor: neoniusz
Rover 25 gdzie serwisować
W dniu 11.07.2012 15:47, Grzegorz Prędki pisze:
[...]

Chyba ty. Ten silnik jest nie do zajechania.

Data: 2012-07-11 22:24:10
Autor: Grzegorz Prędki
Rover 25 gdzie serwisować
W dniu 2012-07-11 18:23, neoniusz pisze:
[...]

Ehe, silnik moze i tak, szkoda, ze nie osprzet.

Data: 2012-07-11 22:26:11
Autor: neoniusz
Rover 25 gdzie serwisować
W dniu 11.07.2012 22:24, Grzegorz Prędki pisze:
[...]

Moze w koncu napiszes o co ci chodzi?

Rover 25 gdzie serwisować