Rower

Data: 2009-07-02 10:34:05
Autor: stasgor
Rower
Witam

W najbliższym tygodniu zamierzam kupić nowy rower.
I mam taki jeden drobny problem. Właściwie wogóle się na rowerach nie
znam.
Mam do wydania ok 1500zł
W okolicznym, porządnie wyposażonym (jedynym) sklepie rowerowym
zaproponowano mi 3 rowery:

kellys quare
kellys scarpe
kross level a2

Na jaki osprzęt zwrócić szczególna uwagę?

Który rower wybrać? Który lepszy?

Dodam, że ważę ponad 90 kg i mam wzrost 186 cm. Jeździć będę głównie
po B. Niskim :)

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady.

Pozdrawiam serdecznie

Data: 2009-07-03 00:18:42
Autor: Serji1991
Rower
Za 1500zl bedziesz mial Level A4 na allegro

Data: 2009-07-03 13:02:23
Autor: Przemek M
Rower

Uzytkownik "Serji1991" <alomicz@gmail.com> napisal w wiadomosci news:2c758b88-069c-4a62-b538-363025fe459632g2000yqj.googlegroups.com...
Za 1500zl bedziesz mial Level A4 na allegro

Dokladnie, zastanow sie powaznie nad Levelem A4, z RockShox Dart. W tej cenie nie bedzie latwo przebic tej oferty. Te same ramy montowane sa w A6 na ktorych mozna spotkac wiele osob scigajacych sie w maratonach, solidny sprzet. Przy twoim wzroscie poluj na model z rama 19,5".

Rower