Rower AM dla kobiety

Data: 2009-09-22 21:41:32
Autor: Adrian S.
Rower AM dla kobiety
Wstępnie się z żoną przymierzamy do zmiany jej rumaka. Dotychczas
16-kilogramowy Author ze stalowym wszystkim co się da (korby, sztyce i
takie tam) w dodatku sztywny. Nowy ma być bujany - bo na tym Authorze plecy
bolą po długiej jeździe w terenie. Zresztą przeznaczenie to teren, miejsca
i drogi "troszkę" trudniejsze niż np tereny spotykane na maratonach Mazovii
i Kampinos.     Cena max to okolice 4kpln. Wymagania to powietrzny damper, widelec który
będzie się uginał nie tylko na krawężnikach, dostępny rozmiar <17 cali,
waga poniżej 15kg (to będzie łatwo spełnić), jeśli tarcze to już
hydrauliczne, mile widziana jakaś blokada zawieszenia.

  Dotychczas na rynku polskim stwierdziłem następujące modele (uporządkowane
nieprzypadkowo)

 1. Giant Yukon FX 1 i FX2
 2. Poison Arsen    oraz
  - Merida TransMission 300D
 - Mongoose Otero Comp/Otero Elite
 - Orbea Cool Flow
 - LF Disident
 - Kelly's Beast
  jest jeszcze Kross Crime ale ze względu na dużą masę i brak małych
rozmiarów odpada.

  I mam pytanie. Bo Yukon właściwie dość dobrze się prezentuje (również
wizualnie), ale nie jest to do końca ideał ze względu na sprężynowego
Darta. Czy ktoś może mi opisać czym sie charakteryzuje powietrzny damper
który Giant swoją nazwą sygnuje, bo nic wiecej o nim nie wiadomo. Ponoć ma
regulację odbicia. Czy ktos któryś z rowerów z tej paczki testował/może
polecić/odradza? --
Adrian S. the Lajt Rider

Data: 2009-09-23 05:04:12
Autor: rybakila
Rower AM dla kobiety
Data: 2009-09-23 05:06:26
Autor: rybakila
Rower AM dla kobiety
x5 za 4k mozna kupić. o ile gdzieś jest dostępny...

Rower AM dla kobiety