Rower BATAVUS

Data: 2009-10-13 21:30:14
Autor: Dante
Rower BATAVUS
Drodzy grupowicze, dostałem dziś dośc ciekawą propozycję (tak przynajmniej wygląda) - otóż znajomy z Holandii zaproponował mi możliwość kupna roweru BATAVUS, jak sam twierdzi w bardzo przyzwoitym pieniądzu.
Nie jest tu kwestią sama cena a sam rower - przyznam, że nie mam za bardzo pojęcia o tej marce - tyle co zdążyłem wygooglać to widza o kraju producenta (Holandia), oraz, że u nas głównie firma jest znana z rowerów miejskich. Jak to się jednak ma do rowerów wyścigowych - wiem, że na ich sprzęcie jeździ grupa VACANSOLEIL PRO CYCLING TEAM , ale tak samo jak niewiele wiem o grupie (no może za wyjatkiem faktu,że ich kolarz [Bozic] wygrał etap w TdP, przez 2 etapy był liderem; wygrał etap na Giro i teraz był trzeci w wyścigu Paris-Troyes) tyle samo wiem o ich sprzęcie - albo i mniej...
Ciekaw jestem czy ktokolwiek z Was się zetknął z tymi rowerami, czy w ogole warto się tym interesować, w jakich cenach można kupić w Polsce ich sprzęt (nie znalazlem niestety oferty) no i generalnie ciekaw jestem jakichś opinii.

Z góry dzięki za pomoc, uwagi, komentarze i zaspokojenie potrzeby zdobycia wiedzy.

Dante

Data: 2009-10-13 13:43:36
Autor: Saurus
Rower BATAVUS
On 13 Paź, 21:30, "Dante" <danteda...@vp.pl> wrote:

A jaki to model, jaki w ogóle typ roweru? Batavusów różnych to trochę
jest. Nawet poziomkę kiedyś robili (dla ciekawych: Batavus Relaxx).
Generalnie dobra marka ale właściwie trudno coś więcej powiedzieć o
rowerze bo różne modele mają całkiem różne części.

Rower BATAVUS