Rower Cube LTD PRO na Shimano Acera M390/391 3x9,hydraulic, promocja

Data: 2015-09-19 03:37:53
Autor: Ignac
Rower Cube LTD PRO na Shimano Acera M390/391 3x9,hydraulic, promocja
Polecam szczególniej uwadze konfiguracje napędu i sterowania nim:
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5664345707&ars_source=ars&ars_socket_id=7&ars_rule_id=201

Data: 2015-09-19 03:48:27
Autor: rzymo
W dniu sobota, 19 września 2015 12:38:01 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
Polecam szczególniej uwadze konfiguracje napędu i sterowania nim:
(...)

Ale o co chodzi? :)
Przerzutka przód i tył dedykowana do 3x9, manetki 3x9, korba 8/9.

Chyba że jakiś kwiatek umyka mojej uwadze?

Data: 2015-09-19 10:46:04
Autor: Ignac
W dniu sobota, 19 września 2015 12:48:29 UTC+2 użytkownik rzymo napisał:
W dniu sobota, 19 września 2015 12:38:01 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> Polecam szczególniej uwadze konfiguracje napędu i sterowania nim:

Ale o co chodzi?
Napęd i sterowanie skonfigurowane w ramach jednej grupy asortymentowej,
co się bardzo rzadko zdarza.

Data: 2015-09-19 19:59:53
Autor: AL
On 2015-09-19 19:46, Ignac wrote:
[...]

dlaczego to wyjątek?

- mamy z żoną paroletnie już trekkingi  Kross TransAlp - są całe tylko na Alivio (przeutki przod i tyl, manetki zmiany biegów, support, korba, ...)

- stary rower syna polskiej firmy Lazaro Evolution V - cały na Acera (przerzutka przod i tyl, manetki)

- tegoroczny rower syna: Cube Aim (wszytko Acera - oprócz tylnej przerzutki Alivio)
- podobnie było w moim KTM Comp R3

Data: 2015-09-19 11:17:38
Autor: Ignac
On 2015-09-19 19:46, Ignac wrote:

> [...]

- tegoroczny rower syna: Cube Aim (wszytko Acera - oprócz tylnej przerzutki Alivio)

Mógłbyś podlinkować jakieś specyfikacje w/w,
chętnie się zapoznam?

Data: 2015-09-19 21:54:50
Autor: AL
On 2015-09-19 19:46, Ignac wrote:
[...]

proszę:
Kross TransAlp 2008:
http://wwww.katalogrowerowy.pl/produkt.php?id_produktu=1143

Reszta - patrz google

Data: 2015-09-19 13:49:32
Autor: JDX
On 2015-09-19 12:48, rzymo wrote:
[...]
Chyba że jakiś kwiatek umyka mojej uwadze?
Pewnie to, że jest to rower z "pro" w nazwie zrobiony na lowendowym
osprzęcie Shimano. :-D No i cena IMO o 500-600 zł za wysoka, tzn. IMO
raczej nie warto płacić tyle za napis "Cube" na ramie.

Rower Cube LTD PRO na Shimano Acera M390/391 3x9,hydraulic, promocja