[Sprzedam] Rower Kona Kikapu 2006 19"

Data: 2011-05-06 23:06:20
Autor: Borys
[Sprzedam] Rower Kona Kikapu 2006 19"
Witam

Mam do sprzedania Kone Kikapu model z roku 2006 (taki niby ciemny
złoty)
zakupiony w 2008 rozmiar 19",osprzęt standardowy OEM tyle że zmieniona
kierownica na Amoeba gięta z poprzeczką, dodatkowo licznik
bezprzewodowy, sakwa pod siodełkiem, tylna lampka Cateye, na damperze
założona Lizard Skin, błotniki.
Rower ma przejechane około 1000 km, stan oceniam na bdb, lakier jak
nowy
bez odrapań, od 2 lat stoi nieużywany ponieważ pracuję w delegacji i
niemam czasu na jeżdżenie.Zdjęcia mogę podesłać na maila, oglądać
osobiście można w Bytomiu

Pozdrawiam
Borys

[Sprzedam] Rower Kona Kikapu 2006 19"