[wAw] Rower a WKD'ka

Data: 2009-05-06 15:57:02
Autor: Franc
[wAw] Rower a WKD'ka
Czy można wprowadzić rower do pociągu WKD'ki? Szczególnie w godzinach szczytu?
Muszę się dostać z centrum do Otrębusów i WKD'ka wydaje się najodpowiedniejsza.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"
--

niczym niewyróżniający się IMK P7
granatowa Żaba z D7F i LPG "TKP Edition"

Data: 2009-05-06 11:30:41
Autor: Mishkin
Rower a WKD'ka
On 6 Maj, 17:57, "Franc " <cz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Czy można wprowadzić rower do pociągu WKD'ki? Szczególnie w godzinach szczytu?
Muszę się dostać z centrum do Otrębusów i WKD'ka wydaje się najodpowiedniejsza.

Porannego szczytu czy popołudniowego szczytu? Bo jak popołudniowego,
to nawet z większym plecakiem jest ciężko, a jak porannego to
wejdziesz z rowerem spokojnie. Czterdziestu Twoich zroweryzowanych
kolegów również :)

No i tak jak wspomniał kolega Krzysztof, skasuj bilet za (nie pamiętam
w jakiej strefie czasowej są Otrębusy) rower. Kiedyś widziałem jak
kanar przez cały wagon szedł ignorując innych pasażerów, żeby
dziewczynie z rowerem sprawdzić bilety.

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-05-06 19:42:17
Autor: Krzysztof Olszak
[wAw] Rower a WKD'ka
Franc pisze:
Czy można wprowadzić rower do pociągu WKD'ki? Szczególnie w godzinach szczytu?
Muszę się dostać z centrum do Otrębusów i WKD'ka wydaje się najodpowiedniejsza.

Wprowadzic sie da. Choc trzeba za to zaplacic zgodnie z taryfa przewozowa. Problem moze byc tlok w pociagu i brak sensownego miejsca w starych jednostkach EN94.

Krzysztof

Data: 2009-05-06 18:26:48
Autor: Franc
[wAw] Rower a WKD'ka
No właśnie się tłoku boję - nigdy nie miałem potrzeby jeździć WKD'ką, bo to
nie mój kierunek, ale jutro muszę na godz 1600 do Otrębusów i taki rodzaj
transportu mi się wydaje najlepszy.
A co do samej możliwości przewiezienia - to po wpisaniu na precla, znalazłem
stronę WKD i się wszystkiego dowiedziałem. Wszystkiego oprócz tego, czy o 1520
jest nowy wagon i czy będzie w nim tłok.
Pzdrw

Franc "Rowery Poziome Rule"

Data: 2009-05-06 20:53:37
Autor: Wojtek Sobociński
[wAw] Rower a WKD'ka
A co do samej możliwości przewiezienia - to po wpisaniu na precla, znalazłem
stronę WKD i się wszystkiego dowiedziałem. Wszystkiego oprócz tego, czy o 1520
jest nowy wagon i czy będzie w nim tłok.

Myślę, że masz szanse. O tej porze nie powinno być jeszcze tłoku - ale zaręczyć nie mogę. Jeśli jedziesz z poziomką to będzie ciężko, jeśli z nie-poziomką to ustaw się w lewych drzwiach (w kier. jazdy). Po tej stronie otwierają się tylko na trzech stacjach (Zachodni, Reduta Ordona i Al. Jerozolimskie). Potem można postawić rower w drzwiach i masz spokój do Otrębus (tak się zawsze mówiło w ok. Podkowy Leśnej).

Wojtek

Data: 2009-05-06 21:15:48
Autor: Krzysztof Olszak
[wAw] Rower a WKD'ka
Franc pisze:

A co do samej możliwości przewiezienia - to po wpisaniu na precla, znalazłem
stronę WKD i się wszystkiego dowiedziałem. Wszystkiego oprócz tego, czy o 1520
jest nowy wagon i czy będzie w nim tłok.

Na stronie WKD jest numer telefonu do Grodziska, do dyspozytora. Nie powinno byc problemow z informacja, czy danego dnia kursuje i w ktorym obiegu.

Krzysztof

Data: 2009-05-07 11:34:57
Autor: Coaster
[wAw] Rower a WKD'ka
Krzysztof Olszak wrote:
Franc pisze:
[...]

Na wspolnym bilecie przewoz roweru jest bezplatny:
http://www.ztm.waw.pl/wspolnybilet-ztm-km-wkd.php
Oczywiscie na konkretnym bilecie podanym w wykazie i w obrebie stref wspolnego biletu.

Prosciej jechac KM do Pruszkowa:
http://www.ztm.waw.pl/images/schematy/siecPKP-KMaz-WKD.gif

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-05-07 05:31:36
Autor: Menel
[wAw] Rower a WKD'ka
Franc  <czolk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

A nie prościej PKP do Brwinowa i masz 2km rowerem.

--

[wAw] Rower a WKD'ka