Rower bez amorka z tylu. Oplaca sie?

Data: 2010-04-21 07:58:07
Autor: Jan Srzednicki
Rower bez amorka z tylu. Oplaca sie?
On 2010-04-21, Maximal wrote:
Witam wszystkich. Zaznaczam ze nie jestem ekspertem od rowerow wiec mam pytanie. Mam mozliwosc kupienia uzywanego rowera Heater Visera z aluminiowa rama za nie duze pieniazki.

A może nie jesteś ekspertkiem od rowerków, więc masz pytanko, mając
możliwość kupienia używanego rowerusia Heaterek Viseraczek z aluminiową
ramką za nieduże pieniążusie?

Jest jeden mankament, rower ma amorek tylko z przodu.

Amorek w rowerku? Dotychczas widywałem tylko w kościółkach.

Nie bawic sie w taki rower i szukac z amorkiem rowniez na tyle czy moze byc i taki (nigdy nie jezdzilem na rowerze z amortyzarotami). Moj 15 goral jest sztywny i ciezki, wiec chcialem troszke sobie uprzyjemnic jazde. Zaznaczam ze jezdze tylko raczej rekreacyjnie do ok 30 km po drogach w wiekszosci asfaltowych.

Na drogi "w większości asfaltowe" celowość nawet amortyzatora z przodu
jest dyskusyjna. Tył sobie daruj, dobry rower z pełnym zawieszeniem jest
drogi. Jak kupujesz rower za nieduże pieniądze, to jest spora szansa, że
i przedni amortyzator będzie działał mało sensownie.

Data: 2010-04-21 11:04:30
Autor: Tomasso
Użytkownik "Jan Srzednicki" napisał:

A może nie jesteś ekspertkiem od rowerków

Dzieńdobere, kochanieńki mistrzuniu 8->
Widzę, że i Ciebie do szału doprawadzają pieniążki, kotleciki, kompociki, mandaciki i ała reszta tego "kelnerskiego" slangu.

Mam taką koleżankę, skądinąd kochana osoba, która bez garści zdrobnień nie jest w stanie zbudować wypowiedzi. BARDZO się hamuję, żeby nie chamować.

drogi. Jak kupujesz rower za nieduże pieniądze, to jest spora szansa, że
i przedni amortyzator będzie działał mało sensownie.

Albo będzie działał przez rok-dwa, a potem go szlag trafi (vide mój wątek o Zoomie).

Data: 2010-04-22 13:02:18
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Rower bez amorka z tylu. Oplaca sie? [ot]
Tomasso bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Mam taką koleżankę, skądinąd kochana osoba, która bez garści zdrobnień nie jest w stanie zbudować wypowiedzi. BARDZO się hamuję, żeby nie chamować.

Może użyj w jej obecności słów "no kurewka maciuś, jebane zdrobnionka"? W
okolicy moich znajomych (tych z poczućkiem humorku i niesamowitą
umiejętnościunią używaniunia zdrobnionek) działało dość dobrze. ;-)

Data: 2010-04-22 21:50:33
Autor: Ryszard Mikke
On 2010-04-21, Maximal wrote:
> Witam wszystkich. Zaznaczam ze nie jestem ekspertem od rowerow wiec mam > pytanie. Mam mozliwosc kupienia uzywanego rowera Heater Visera z aluminiowa > rama za nie duze pieniazki.

A moĹźe nie jesteĹ&#65533;ekspertkiem od rowerkĂłw, wiÄ&#65533; masz pytanko, majÄ&#65533;
moĹźliwoĹ&#65533;&#65533;kupienia uĹźywanego rowerusia Heaterek Viseraczek z aluminiowÄ&#65533;>
ramkÄ&#65533;za nieduĹźe pieniÄ&#65533;źusie?

Nie, zaraz, Maximal całkiem logicznie to napisał.
Chodzi w końcu nieduże pieniążki, to tak, jak np.
małe zielone ludziki (a nie ludzie, prawda?).
Może kiedyś urosną i będą dużymi pieniędzmi.

Zwróćcie uwagę, że całej reszty nie zdrobnił :D

rmikke

Data: 2010-04-23 15:22:13
Autor: Coaster
On 2010-04-21, Maximal wrote:
[...]

A co bedzie, jak sie zestarzeja? ;-)

[...]

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-23 22:59:17
Autor: Ryszard Mikke
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]
> Chodzi w końcu nieduże pieniążki, to tak, jak np.
> małe zielone ludziki (a nie ludzie, prawda?).
> Może kiedyś urosną i będą dużymi pieniędzmi.

Zostaną Tytułem Szlacheckim.

rmikke

Data: 2010-04-26 10:23:44
Autor: Coaster
On 2010-04-21, Maximal wrote:
[...]

U nas nie 'zostana'. O ile w Anglii mogly by dostac Order Lazni, to u nas nie wejda do Zwiazku Szlachty Polskiej.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Rower bez amorka z tylu. Oplaca sie?