Rower całoroczny (zima, wiosna, lato, jesień) do miasta

Data: 2018-06-22 19:41:09
Autor: kloi
Rower całoroczny (zima, wiosna, lato, jesień) do miasta
Podłączam się pod wątek, rower musi być na wbudowanej przerzutce typu nexus lub podobnej (sram imotion) po prostu to jest rewelacyjne w mieście jak automat w samochodzie, jeździłem na takim nexusie 3 który sam zamontowałem przez sezon

Teraz szukam roweru do miasta ~~1000-3000zł z biegami w piaście cross bez błotników osprzętu

Data: 2018-06-24 19:34:01
Autor: Gaspar
W dniu 22.06.2018 o 19:41, kloi pisze:
Teraz szukam roweru do miasta ~~1000-3000zł z biegami w piaście cross bez błotników osprzętu

Kross Inzai.

--
Gaspar

Rower całoroczny (zima, wiosna, lato, jesień) do miasta