Rower cross - jaki wybrac ?

Data: 2009-07-07 14:04:22
Autor: Lopez
Rower cross - jaki wybrac ?
Witam,
    Zwracam sie do grupowiczow i pomoc w wyborze roweru. Kwota jaką dysponuje to 1500 zl.
Jezdze glownie po asfalcie, ale zdarza sie tez spory kawalek szutru - generalnie (75% asfalt 25% drogi szutrowe).
Wzrost 190 cm waga okolo 85kg. Myslalem o authorze stratos, ale rozwazam tez inne opcje/firmy.
Czekam na wasze propozycje.

Pozdrawiam

Data: 2009-07-07 14:29:49
Autor: kenubi
Rower cross - jaki wybrac ?
Lopez wrote:

[...]

Scott Sportster P6/P5 ? scott.pl
Nie mam ..ale mam zamiar kupić, bo mam dobre zdanie o tej marce (żona ma mtb). Często słabszy osprzęt ale ramy mi bardzo pasują (wygoda).

Data: 2009-07-07 14:47:39
Autor: drill
Rower cross - jaki wybrac ?
moze kelly's axis...
katalogowo 1600 ale teraz sprzedaja je po 1300...

zostanie 200zl w kieszeni.

pzdr

Data: 2009-07-07 17:01:36
Autor: maksWYTNIJTO
Rower cross - jaki wybrac ?

  a może Author classic ok.1200 pln przejechałem na nim ok.8kkm...zmieniłem mu
  tylko oponki na bardziej szosowe i śmigam...ma też piasty na łozyskach
  maszynowych.Rowerek jest crossik tylko bardziej odchudzony.

  Ignac

Data: 2009-07-08 14:30:04
Autor: miko
Rower cross - jaki wybrac ?