Rower dla 11-latki - pro¶ba o poradę

Data: 2011-03-03 09:05:20
Autor: cytawa
Rower dla 11-latki - pro¶ba o poradę
frank drebin pisze:

wzrost ~150cm (ale szukam roweru na co najmniej kilka lat)
cena to powiedzmy max 1000zł ale nie pogardzę niczym sensownym za np. 600zł
Córka jeĽdzi okazjonalnie i prawie na 100% nie będzie nigdy jeĽdziła
wyczynowo.Chodzi o rower bardziej w stylu turystycznym (?), takim na
kilka godzin jazdy tygodniowo i jakie¶ 2-3 w roku wycieczki klasowe po
okolicy.

W tym wieku i przy tym wzroscie najlepszy MZ jest rower na kolach 24".
Z tym, ze to najwyzej na 2 lata, zwlaszcza dla dziewczat. Gdyby udalo ci sie cos pozyczyc na rok w tym rozmiarze, albo i kupic cos w granicach 200-300 zl, bylo by idealnie.
Moje dzieci zawsze jezdzily na lekkich, raczej mniejszych niz wiekszych rowerach. I to czasem po kilkadziesiat km. Ale to byly czasy przedgoralskie i przedsupermarketowe.

Jan Cytawa

Data: 2011-03-03 10:31:40
Autor: PeJot
Rower dla 11-latki - prośba o poradę
W dniu 2011-03-03 09:05, cytawa pisze:

W tym wieku i przy tym wzroscie najlepszy MZ jest rower na kolach 24".
Z tym, ze to najwyzej na 2 lata, zwlaszcza dla dziewczat.

Moja córka właśnie tyle wytrzymała na 24". Na ten sezon ten rower byłby już zwyczajnie za mały.

Niestety, poziom jakościowy i wybór seryjnych rowerów na kołach 24" jest marny.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Rower dla 11-latki - pro¶ba o poradę