Rower dla 3,5 latka

Data: 2009-03-29 12:54:51
Autor: DeSyl
Rower dla 3,5 latka
Pytanie jest czysto praktyczne - czy dzieci w tym wieku są w stanie opanować
2 hamulce klamkowe. Bo jeśli tak, to tego typu rozwiązanie jest o tyle
fajne, że eliminuje "martwy punkt" (jeden pedał na górze, jeden na dole) z
którym dzieci sobie słabo radzą. No i do tego dzieciak uczy się od razu jak
"powinno być".

W zeszłym roku mojemu młodszemu (miał wtedy niecałe 3 lata) kupiłem
Gianta - najmniejszy w ofercie. Hamulec nożny (torpedo) młody opanował
w dwie jazdy - ma straszną frajdę jak może sobie opony blokować i nie
ma problemu z zatrzymaniem. Problem martwego punktu był na początku,
potem też opanował temat i startował bez problemu. Z obserwacji
starszej córki mogę powiedzieć, że poniżej 5 lat hamulce klamkowe nie
są skuteczne a wolnobieg jest właściwie zbytkiem.
Polecam zatem hamulec nożny.

Pozdrawiam
DeSyl

Rower dla 3,5 latka