Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?

Data: 2011-02-17 23:07:59
Autor: Maciej
Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?
Witajcie Grupowicze,

mam dylemat co wybrać dla 3-latka - jak w temacie Cube, czy Giant?

Nie będę się rozpisywał ze swoimi za i przeciw dla każdego - chętnie poznam Wasze opinie.

Z góry Duże DZIĘKI :)

Pozdrawiam

Maciej

-- -- -- -- -- -- -- =  Posted using GrabIt  =-- -- -- -- -- -- -- --
-- -- -- =  Binary Usenet downloading made easy =-- -- -- -- -
-=  Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/  =-

Data: 2011-02-18 10:20:08
Autor: ...::QRT::...
Dnia Thu, 17 Feb 2011 23:07:59 +0100, Maciej napisał(a):

Witajcie Grupowicze,

mam dylemat co wybrać dla 3-latka - jak w temacie Cube, czy Giant?

najlżejszy.

Data: 2011-02-18 10:19:08
Autor: Maciej
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
Dnia Thu, 17 Feb 2011 23:07:59 +0100, Maciej napisał(a):

> Witajcie Grupowicze,

najlĹĽejszy.

Tylko przy takich rozmiarach i technologii oba waza podobnie...

Data: 2011-02-18 11:33:09
Autor: ...::QRT::...
Dnia Fri, 18 Feb 2011 10:19:08 +0000 (UTC), Maciej napisał(a):

"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

niekoniecznie - nie wiem jak to jest obecnie - ale jakie¶ 3 lata temu to
taka merida rhino ważyła 9 kg podczas gdy inne rowerki potrafiły dochodzić
nawet do 13(!) Giant animator ZTCP też był mocno ciężki. Może co¶ sie zmieniło ale sprawdzaj wagę bo naprawdę można sie naci±ć na
odważnik.

Data: 2011-02-18 10:51:40
Autor: Maciej
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
> [...]

niekoniecznie - nie wiem jak to jest obecnie - ale jakieĹ› 3 lata temu
taka merida rhino ważyła 9 kg podczas gdy inne rowerki potrafiły
dochodzić
nawet do 13(!) Giant animator ZTCP też był mocno ciężki. Może coś sie zmieniło ale sprawdzaj wagę bo naprawdę można sie naciąć
na
odwaĹĽnik.

Giant od tego roku wprowadzil rame aluminiowa i ona faktycznie jest
lzejsza od stalowej.

Zastanawia mnie tylko, czy dla 3 letniego kolarza ma znaczenie jakie ma
hamulce z przodu - Cube ma cantilevery, a Giant v-breaki...

Data: 2011-02-18 11:58:50
Autor: ...::QRT::...

"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

nie - dziecko i tak bedzie korzystać z kontry. Potem może zacz±ć używać
przedniego hamulca ale to czy canti czy V nie ma najmniejszego znaczenia. Ja np nie mam aktualnie w swojej kolekcji rowerów z v - albo tarcza albo
canti. I obiektywnie zecz bior±c canti naprawde nie sa złe - główn± ich
wad± jest to ze sa mniej wygodne w obsłudze - poprostu w miare zużywania
klocków nie powino sie podci±gać linki ale korygować ustawienie klocków.

Data: 2011-02-19 09:23:10
Autor: Kuba Abuk
On 18 Lut, 11:58, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

nie - dziecko i tak bedzie korzystać z kontry. Potem może zacz±ć używać
przedniego hamulca ale to czy canti czy V nie ma najmniejszego znaczenia.

Etam. Mój 2,5 letni syn poprawnie używa canti z przodu i tylnego
bębnowego. Kilka dni mu zajęło przestawienie się z "ostrego" na
wolnobieg.

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-02-18 12:33:48
Autor: bans
Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?
W dniu 2011-02-18 11:51, Maciej pisze:

 v-breaki...

K%$wa! Ja już tego mam do¶ć!

--
bans

Data: 2011-02-18 12:38:21
Autor: ikov
W dniu 2011-02-18 12:33, bans pisze:
W dniu 2011-02-18 11:51, Maciej pisze:

v-breaki...

K%$wa! Ja już tego mam do¶ć!

Po przetłumaczeniu to s± hamulce typu "się V-łami±ce" lub "się V-psuj±ce", a więc precyzyjnie okre¶lone - nie wiem czego masz do¶ć :)

Data: 2011-02-18 12:48:03
Autor: bans
W dniu 2011-02-18 12:38, ikov pisze:

Po przetłumaczeniu to s± hamulce typu "się V-łami±ce" lub "się
V-psuj±ce", a więc precyzyjnie okre¶lone - nie wiem czego masz do¶ć :)

Powiem ci, że sam tak żartow±łem kiedy¶, ale po kilkudziesięciu "v-breakach", nawet w czasopismach rowerowych przestało mnie to ¶mieszyć. Aha, w ofercie internetowych sklepów rowerowych ta _żenuj±ca_ pomyłka staje się powoli norm±...

Zabawne to jeszcze było, jak w artykule w "Rowertour" jaki¶ matoł "złapał sneaka". Ale ten miesięcznik samym swoim "¶wiatowym" tytułem wzbudza u mnie wesoło¶ć.

--
bans

Data: 2011-02-22 17:26:44
Autor: Andrzej
Użytkownik "Maciej" <mbylickiatpoczta@onet.pl> napisał w wiadomości news:574876665319718652.205925mbylickiatpoczta-onet.plnews.onet.pl...

Zastanawia mnie tylko, czy dla 3 letniego kolarza ma znaczenie jakie ma
hamulce z przodu - Cube ma cantilevery, a Giant v-breaki...

Obawiam się, że ta kwestia, podobnie jak i tytułowa ma znaczenie głównie dla tatusia. Przynajmniej moje dzieciaki cieszą się jazdą, natomiast na czym jeżdżą to - jak zauważyłem - wyłącznie moje zmartwienie :)

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-02-18 11:37:24
Autor: ...::QRT::...

"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
[...]

tak swoj± drog± to meride rhino mam do sprzedania - wersja chłopięca
niebiesko zółta :)
Za 250 zeta. Jakby co to pisz.

Data: 2011-02-18 10:51:39
Autor: Maciej
"...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:
> [...]

tak swoją drogą to meride rhino mam do sprzedania - wersja chłopięca
niebiesko zółta :)
Za 250 zeta. Jakby co to pisz.

Najpierw maly kolarz musi podjac decyzje ;)

Data: 2011-02-18 13:28:29
Autor: Voytek
Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?
W dniu 2011-02-17 23:07, Maciej pisze:
Witajcie Grupowicze,

mam dylemat co wybraďż˝ dla 3-latka - jak w temacie Cube, czy Giant?

A tak w ogóle 16" dla 3-latka nie za duże? No chyba, że chłopina wyrośnięty :-)

--
Voytek

Data: 2011-02-18 13:41:37
Autor: Maciej
Voytek <miszke@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>
> mam dylemat co wybraďż˝ dla 3-latka - jak w temacie Cube, czy Giant?

A tak w ogóle 16" dla 3-latka nie za duże? No chyba, że chłopina

Bylismy w Giant'cie i po sklepie smigal, takze 16" sa jak najbardziej ok

A wzrostu ma ok 98-99 cm...

Data: 2011-02-18 13:33:28
Autor: Wojciech Waga aka wojek
Maciej pisze:
[...]

Fajnie, że w tych rowerkach montuj± chor±giewki. Już zza byle murka/żywopłotu nie wyskoczy niepostrzeżenie.

pozdr.
w.

Data: 2011-02-19 09:21:27
Autor: Wojtek Sobociński
Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?

mam dylemat co wybraďż˝ dla 3-latka - jak w temacie Cube, czy Giant?

Nie b�d� si� rozpisywa� ze swoimi za i przeciw dla ka�dego - ch�tnie poznam Wasze opinie.

Moje dzieciaki jeżdżą na specach. Gianta bym nie brał, nie mam przekonania do marki.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Rower dla 3 latka - Cube Team Kid 160 czy Giant Animator 16" ?