Rower dla 9latki

Data: 2013-05-17 14:57:58
Autor: Salata
Rower dla 9latki
Witam, potrzebuje porady w sprawie roweru dla dziewczynki na komunie. Niestety, nie umie jeszcze jezdzic na rowerze i to bedzie jej pierwszy. Jej rodzicom sie nie przelewa, wiec do tej pory inne wydatki zawsze braly gore. Ze teraz jest okazja, to i protestowac nie beda, ze dostaje taki prezent.
Co do roweru, to wydaje mi sie, ze miejski bedzie najbardziej odpowiedni, ale z checia uslysze waszych rad.
Dziecko ma 135 cm wzrostu i jest drobnej budowy. Myslalem o czym w stylu Kands Amelka, ale moze cos bardziej odpowiedniego na rynku sie znajduje. Budzet przeznaczony mam okolo 1000 pln, ale nie wiem, czy warto za tyle kupowac pierwszy rower. Jakie dodatkowe akcesoria oprocz kasku polecacie do nauki jazdy dla 8-latki. Czeka m z niecierpliwoscia na sugestie.

--
regards
Salata

Rower dla 9latki