Rower dla Dziecka [KRK]

Data: 2009-04-23 01:37:42
Autor: unikalnylogin
Rower dla Dziecka [KRK]
Witam
Dla córki chciałbym zakupić rower. Z tego co mierzyliśmy na kołach
20''. Nie wiem tylko co kupić. W decathlonie B`Twin jest za 450-550
zł. Podobny rower (jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny) marki np. KROSS
to wydatek rzędu 700 zł. Obie firmy maja dużo zarówno pozytywnych jak
i negatywnych opinii na swój temat w internecie. Przepłacać za znaczek
nie chce, ale przydałoby się żeby jeszcze po córci ktoś z rowerka
skorzystał. Może jakaś inna marka w tym zakresie cenowym?
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-04-23 02:04:27
Autor: damazy.kowalski
Rower dla Dziecka [KRK]
On 23 Kwi, 10:37, unikalnylo...@gmail.com wrote:
Witam
Dla córki chciałbym zakupić rower. Z tego co mierzyliśmy na kołach
20''. Nie wiem tylko co kupić. W decathlonie B`Twin jest za 450-550

Ja mogę ci złożyć taki rower za 250 zł, na ramie Magnum 20, w połowie
na nowych częściach a w połowie na używanych.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-23 10:55:21
Autor: AL
Rower dla Dziecka [KRK]
unikalnylogin@gmail.com pisze:
[...]

ile lat ma corka?
podejrzewam, ze z przedzialu 6-8lat.
w tym wieku dziecko (zwlaszcza dziewczynka) nie jest w stanie zajechac rower (nawet najgorszy marketowy) - no chyba, ze bedzie go trzymala caly czas pod chmurka, zrzucala ze schodow, etc

Wiec marke (jesli nie zalezy Ci na napisie na ramie) bym olal w tym przypadku - a nawet sprobowal rozejrzec sie za jakims uzywanym i dobrze utrzymanym (cene bedziesz mial w granicach 200-250pln) czyli mniej niz polowe nowego rowerka.

(sprzedawalem w tym roku 20" z przerzutkami w tylnej piascie po synie - 3 lata eksploatacji - procz paru zadrapan na ramie, peknietej oslonki na lancuch do niczego wiecej nie mozna sie bylo doczepic - a syn jak to chlopak probowal nieraz ekstremalnych (jak na jego wiek i zdolnosci) ekwilibrystyk.)

--
pozdr
Adam (AL)

Rower dla Dziecka [KRK]