Rower dla ch³opaka 9 lat uniwersalny.

Data: 2009-08-27 09:19:39
Autor: deepblue
Rower dla ch³opaka 9 lat uniwersalny.
Rich wrote:
Zamierzam synowi - 9 lat 140 cm wzrostu - kupiæ dobry rower na ró¿ne
okazje. Jak to dzieciak, bêdzie je¼dzi³ wszêdzie. Bud¿et to do 1300
z³. Chodzê i pytam, nie znam siê na tym. Ró¿ni fachowcy w ró¿nych
sklepach wygaduj± sprzeczne rzeczy na te same sprawy. Jedni mówi± ¿e
Giant jest be, drudzy ¿e Kross jest be..etc...Wheeller, Kellys,
Merida ... szkoda gadaæ. Czy Kross z osprzetem Shimano Alivio jest
lepszy od Wheller Altus ? ... pytania g³upie ale jak cz³owiek sie
natym nie zna to kogo siê pytaæ? W salonach sprzeda¿y opowiadaj±
ró¿ne bajki ... Zamierzenie jest takie ¿eby kupiæ rower na d³u¿szy okres u¿ytkowania,
który mu wystarczy na d³ugi czas. Podpowiedzcie jakie¶ konkretne
modele.

Ostatnio sta³em przed podobnym wyborem dla syna(podobne parametry ;) i zdecydowa³em siê na Krossa Hexagona 4, rama 15".
Taki:
http://www.allegro.pl/item718840282_super_okazja_kross_hexagon_v4_15_licznik_kellys.html
Syn sobie bardzo chwali. Kolegom tez siê podoba ;)
IMO nie ma du¿ego sensu kupowania dro¿szego roweru na lepszym osprzêcie bo dzieciak prêdzej uszkodzi np przerzutkê ni¿ j± zuzyje. Poza tym dro¿szy rower to bardziej ³akomy k±sek dla z³odzieja.

--
deepblue

Data: 2009-09-15 11:14:06
Autor: Rich
deepblue pisze:
Rich wrote:
> [...]

>Rower kupiony. Ch³opak siê przejecha³ na kilku i przypasowa³ mu Wheller Pro 600 ... rama 17.5 ale jest tylko ciuteñkê za wysoki do niego; jak stoi - siedz±c na siode³ku - to musi stawaæ na palcach. Ale jak sam stwierdzi³, ¿e jest ok to kupi³em. I ju¿ na nim ¶miga. Ale co najwa¿niejsze .. takiej rado¶ci w oczach i niekontrolowanej rado¶ci - po to siê w³a¶nie ¿yje :) Pozdro.
Rich >

Tak pisa³em ca³kiem niedawno ... To teraz dodam jeszcze: zobaczyæ ból w oczach dziecka i zawód ¿e jego ukochanego roweru nie ma  ... bo jaki¶ DEBIL go ukrad³ !!! - to naprawdê przykra sprawa. Piszê o tym w osobnym w±tku "Ukradli mi rower". Z³odzieja znajdê je¶li by to mia³o trwaæ nawet 20 lat, póki bêdê mia³ si³ê uci±æ mu rêce, nawet gdybym w tym chorym kraju mia³ za to i¶æ siedzieæ.

Data: 2009-09-18 16:47:22
Autor: nb
Rower dla chłopaka 9 lat uniwersalny.
at Tue 15 of Sep 2009 11:14, Rich wrote:

deepblue pisze:
Rich wrote:
Zamierzam synowi - 9 lat 140 cm wzrostu - kupić dobry rower na różne
okazje. Jak to dzieciak, będzie jeździł wszędzie. Budżet to do 1300
zł. Chodzę i pytam, nie znam się na tym. Różni fachowcy w różnych
sklepach wygadują sprzeczne rzeczy na te same sprawy. Jedni mówią że
Giant jest be, drudzy że Kross jest be..etc...Wheeller, Kellys,
Merida ... szkoda gadać. Czy Kross z osprzetem Shimano Alivio jest
lepszy od Wheller Altus ? ... pytania głupie ale jak człowiek sie
natym nie zna to kogo się pytać? W salonach sprzedaży opowiadają
różne bajki ... Zamierzenie jest takie żeby kupić rower na dłuższy
okres użytkowania,
który mu wystarczy na długi czas. Podpowiedzcie jakieś konkretne
modele.

Ostatnio stałem przed podobnym wyborem dla syna(podobne parametry ;)
i zdecydowałem się na Krossa Hexagona 4, rama 15".
Taki:

http://www.allegro.pl/item718840282_super_okazja_kross_hexagon_v4_15_licznik_kellys.html

Syn sobie bardzo chwali. Kolegom tez siÄ™ podoba ;)
IMO nie ma dużego sensu kupowania droższego roweru na lepszym
osprzęcie bo dzieciak prędzej uszkodzi np przerzutkę niż ją zuzyje.
Poza tym droższy rower to bardziej łakomy kąsek dla złodzieja.

 >Rower kupiony. ChÅ‚opak siÄ™ przejechaÅ‚ na kilku i przypasowaÅ‚ mu
Wheller Pro 600 ... rama 17.5 ale jest tylko ciuteńkę za wysoki do
niego; jak stoi - siedząc na siodełku - to musi stawać na palcach. Ale
jak sam stwierdził, że jest ok to kupiłem. I już na nim śmiga. Ale co
najważniejsze .. takiej radości w oczach i niekontrolowanej radości -
po to się właśnie żyje :) Pozdro.
Rich >

Tak pisałem całkiem niedawno ... To teraz dodam jeszcze: zobaczyć ból
oczach dziecka i zawód że jego ukochanego roweru nie ma  ... bo jakiÅ›
DEBIL go ukradł !!! - to naprawdę przykra sprawa. Piszę o tym w
osobnym wątku "Ukradli mi rower". Złodzieja znajdę jeśli by to miało
trwać nawet 20 lat, póki będę miał siłę uciąć mu ręce, nawet gdybym w
tym chorym kraju miał za to iść siedzieć.

Sam jesteś chory i powinieneś się leczyć.
Dziecka szkoda.

--
nb

Rower dla ch³opaka 9 lat uniwersalny.