Rower dla dziewczynki

Data: 2010-02-14 20:42:22
Autor: Grzegorz
Rower dla dziewczynki
Hello PeJot !:
Czołem.

8 letnia córka w zeszłym sezonie jeździła na rowerze z kołami 24" z ramą typu damka, ale patrząc na tempo wzrostu powoli trzeba się będzie rozglądać za rowerem na kołach 26". I tu mam lekką zagwozdkę - przyzwoitych i niedrogich ram typu *damka* jest stosunkowo niewiele, tymczasem klasyczną ramę męską ( czy raczej młodzieżową, w rozmiarze np. 12" z krótką rurą poziomą ) łatwiej znaleźć. Na upartego szukałbym damki, ale żona bez problemu śmiga na męskiej ramie, więc może jednak męska rama była by dla wyrośniętej dziewczynki OK ? Nie interesują mnie całe rowery, tylko same ramy.

Jest taka firma we Wrocławiu, Abebike. Myślę, że właściciel mógłby coś doradzić.

Moja 11-latka ma jeszcze 24". I różową ramę :-) ! To było najważniejsze, no może także (albo bardziej) 7-biegowy Nexus.

Nieistotne jaka jest rama - ma się wygodnie wsiadać i jeździć. A kolor zawsze da się zmienić ;-) !

Ja jednak bym sugerował nie typową męską, ale taką obniżoną trochę. Chyba że ma ponad 170 cm ;-) !!! Moja ma 155.

pzdrw.
--
Grzegorz

Rower dla dziewczynki