Rower dla kobiety prosze o rade

Data: 2015-04-14 02:15:14
Autor: rmikke
Rower dla kobiety prosze o rade
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 09:55:59 UTC+2 użytkownik Krzysztof C napisał:
Poszukuje roweru dla małżonki, może ktoś ostatnio temat przerabiał i doradzi cos konkretnego.
Budżet do 1500zł
Rower tzw miejski
Rama 18"
Koła 28"
Preferowane hamulce w torpedzie
Najczęściej żona jeżdzi po mieście aczkolwiek 1-2 razy w tygodniu wyprawy poza miasto tak po 20-30km ale tez z reguły utwardzonymi ścieżkami rowerowymi

wstępnie zona upatrzyła sobie coś takiego:
http://allegro.pl/rower-curtis-premium7-biegow-germany-przes-gratis-i5240871482.html
Jest to warte swojej ceny;)
Czy może cos innego polecicie.

Będzie Pan zadowolony :D

Data: 2015-04-14 19:23:35
Autor: Tomasz
W dniu 14.04.2015 11:15, rmikke pisze:
[...]

bo żona po 2 wycieczkach zrezygnuje. Głównie przez ciężar roweru
ToMasz

Data: 2015-04-14 10:48:15
Autor: Krzysztof C
Rower dla kobiety prosze o rade
Jaki ciężar jest "optymalny"? Czy 15kg to dużo czy mało?

Data: 2015-04-14 19:59:53
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Tue, 14 Apr 2015 10:48:15 -0700 (PDT), Krzysztof C napisał(a):

Jaki ciężar jest "optymalny"? Czy 15kg to dużo czy mało?

To typowa waga roweru. Każdy lżejszy wymaga drogich rozwiązań. Można
sensownie zejść do powiedzmy 7 kg ale ta cena!... :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-04-14 20:55:31
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Nie to żebym się czepiał, ale jeśli mowa o wadze 7 kg w przypadku
roweru miejskiego wymaga trochę więcej niż stwierdzenia "ale ta cena!" ;-)

Seco

Data: 2015-04-14 21:07:43
Autor: Jacek Maciejewski
Rower dla kobiety prosze o rade
Dnia Tue, 14 Apr 2015 20:55:31 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki
napisał(a):

[...]

No nie, ja mówiłem ogólnie o rowerach. Takie coś jak rower miejski o
wadze 7 kg nie występuje w przyrodzie :) Można się spodziewać za
rozsądną cenę roweru miejskiego o wadze powiedzmy 13,5-14 kg. Mniej to
cienko widzę.

Data: 2015-04-14 23:37:11
Autor: Tomasz
napisał(a):

[...]

współuczestniczyłem w składaniu  męskiego 28  bez amora bez błotników i lamp, ale zato 11.8kg i o ile dobrze pamiętam wycenili go na 1300zł.
ToMasz

Data: 2015-04-14 23:54:09
Autor: rmikke
W dniu wtorek, 14 kwietnia 2015 19:23:38 UTC+2 użytkownik Tomasz napisał:

> Będzie Pan zadowolony :D

bo żona po 2 wycieczkach zrezygnuje. Głównie przez ciężar roweru

Tak właściwie, to czemu sądzisz, że to dwudziestopięciokilowy czołg?

Rower dla kobiety prosze o rade