Rower do 1500 zl

Data: 2012-04-20 16:14:50
Autor: mihau
Rower do 1500 zl
On Apr 13, 10:49 pm, Areczq <a...@softzone.pl> wrote:

3. Unibike Evolution 2009

WyjeĽdziłem na nim dwa lata (jeden rok niewiele, drugi rok codziennych
dojazdów do pracy i kilka wycieczek). Teraz czeka na mnie daleko, w
piwnicy w domu.

Fajny rower, solidny, lekki i na przyzwoitym osprzęcie jak za t± cenę..
Jedyna czę¶ć, która mnie denerwowała, to amortyzator. Po tygodniu w
górach (w tym 3 dni deszczu) przestał działać. W domu rozkręciłem i
wylałem chyba litr błota. Ja wiem, że czasem trzeba rower serwisować,
ale nie wyobrażam sobie rozbierania amora co tydzień. Co¶ jest z nim
nie tak. Uznałem, że albo się przyzwyczai do mojego reżimu remontowego
albo zajeżdżę drania. Po zimie spędzonej na dojazdach do pracy amor
znów zastrajkował. Rozkręciłem, wywaliłem błoto, znalazłem piękne
wżery od soli na goleniach. Napchałem wazeliny i dalej działa ;)

Po zimie wymieniłem łańcuch. Kaseta i ¶redni blat wygl±daj± na zużyte,
ale dalej działaj±i nic nie przeskakuje. Dobry wynik jak na t± klasę.

Koła mocne, zaliczyły kilka kamienistych zjazdów z sakwami i bez
lito¶ci.

Miałem z nim opony Racing Ralph. Od razu je zdejmij, je¶li jeĽdzisz
głównie po asfalcie, bo zetrzesz. Przydadz± się w zimie, na ¶nieg..

Rower najlepiej poskładać samemu, ale jak się nie chcesz w to bawić,
to ten model mogę polecić.

--
mihau

Data: 2012-04-21 07:16:01
Autor: piecia aka dracorp
Rower do 1500 zl
Dnia Fri, 20 Apr 2012 16:14:50 -0700, mihau napisał(a):

On Apr 13, 10:49 pm, Areczq <a...@softzone.pl> wrote:

3. Unibike Evolution 2009

Wyjeździłem na nim dwa lata (jeden rok niewiele, drugi rok codziennych
dojazdĂłw do pracy i kilka wycieczek). Teraz czeka na mnie daleko, w
piwnicy w domu.

Fajny rower, solidny, lekki i na przyzwoitym osprzęcie jak za tą cenę.
Jedyna część, która mnie denerwowała, to amortyzator. Po tygodniu w
górach (w tym 3 dni deszczu) przestał działać. W domu rozkręciłem i
wylałem chyba litr błota. Ja wiem, że czasem trzeba rower serwisować,
ale nie wyobrażam sobie rozbierania amora co tydzień. Coś jest z nim nie
[...]

Ja akurat kupiłem Flite i amorem(raczej chyba elastometr) miałem tak samo. Ostatecznie wymieniłem na Rebę SL.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-21 12:02:34
Autor: INEAD
Rower do 1500 zl

Rower najlepiej poskładać samemu, ale jak się nie chcesz w to bawić,

Rower najdrożej jest poskładać samemu. Zwłaszcza w wymienionym budżecie. Bierz tego Authora choć ja w tej cenie kupiłbym Treka, którego rama mogłaby być dobr± baz± do ew. modyfikacji.

Data: 2012-04-22 22:58:41
Autor: Areczq
Rower do 1500 zl
On Sat, 21 Apr 2012 12:02:34 +0200, INEAD <a.frost@gazeta.pl> wrote:

Rower najdrożej jest poskładać samemu. Zwłaszcza w wymienionym budżecie. Bierz tego Authora choć ja w tej cenie kupiłbym Treka, którego rama mogłaby być dobr± baz± do ew. modyfikacji.

No i stala sie 'tragedia' :(
Jak zaczynalem chlonac wiedze o tematyce rowerowej, czytac fora,
pisac, zamierzalem zakupic wlasnie Author'a BASIC 2010. Bylem w piatek w sklepie z zamiarem zakupu, niestety, jedyby
egzemplarz, ktory testowalem, sprzedal sie i nie mozna juz tego modelu
sprowadzic :(

Po rozmowie ze sprzedawca zdecydowalem sie na Kross 2011 Level A6
V-brake
http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-vbrake-p-1395.html

Powiedzialem tylko, ze zapytam i poprosze Was o rade ( czy warto go
zakupic).
Model ten jest dostepny i jesli sie sprzeda egzemplarz ze sklepu, beda
mogli sprowaddzic kolejny.

Data: 2012-04-22 22:57:24
Autor: rmikke
Rower do 1500 zl
On Sunday, April 22, 2012 10:58:41 PM UTC+2, Areczq wrote:
> [...]

zakupic).
Model ten jest dostepny i jesli sie sprzeda egzemplarz ze sklepu, beda

Bierz, nie czekaj.

Data: 2012-04-23 10:53:00
Autor: karbar
Rower do 1500 zl
On 22.04.2012 22:58, Areczq wrote:

Po rozmowie ze sprzedawca zdecydowalem sie na Kross 2011 Level A6
V-brake
http://www.mudserwis.com/kross-2011-level-a6-vbrake-p-1395.html

Będzie Pan zadowolony :)

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka]
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Rower do 1500 zl