Rower do 2000 pln

Data: 2009-03-25 19:53:06
Autor: M
Rower do 2000 pln
witam,

jakiej marki najlepiej kupić Giant, Scott, Cube, Trek... tj.wytrzymałość ram, podzespołów itp, myślę o Giant ale...
miałem dylemat między "góralem" a cross ale chyba jednak wybiorę górala z oponami o mniejszym bieżniku...
jak sprawują się hamulce tarczowe-hydrauliczne? czy warto czy lepiej dobre v-break czy tarczowe-mechaniczne?
czy amortyzatory Suntour XCT V2 są dobre? czy lepiej inny, jaki?

jazda rowerówki i leśne, polne drogi :-)
sprzedawcy w sklepach... każdy swoje... :-(

Data: 2009-03-25 21:03:43
Autor: Wojciech Waga
Rower do 2000 pln
M wrote:
[...]

Cos z Unibike / Kross, chyba mają ciekawszą ofertę do 2k.

np. Kross A6 , Unibike Flite

pozdr.
w.

Data: 2009-03-25 21:25:49
Autor: kundzia Pindzia
Rower do 2000 pln
Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl> napisał(a):

Cos z Unibike / Kross, chyba mają ciekawszą ofertę do 2k.

np. Kross A6 , Unibike Flite

a co takiego jest w Krossie A6 ze warto go kupić? --

Data: 2009-03-26 08:44:40
Autor: Przemek M
Rower do 2000 pln

Użytkownik "kundzia Pindzia" <kundziapindzia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqe7gt$ve$1inews.gazeta.pl...
Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl> napisał(a):

Cos z Unibike / Kross, chyba mają ciekawszą ofertę do 2k.

np. Kross A6 , Unibike Flite

a co takiego jest w Krossie A6 ze warto go kupić?

Jest to produkt polski - a warto wspierac swoich
Naparawde trudno znalezc cos podobnego/lepszeg jesli chodzi o jakosc i wyposazenie w tej cenie
No i naparwde solidna rama, i dosc lekka

Data: 2009-03-26 10:57:34
Autor: kundzia Pindzia
Rower do 2000 pln
Przemek M <przemyslaw.michalczyk@adams.com.pl> napisał(a):

> [...]

Naparawde trudno znalezc cos podobnego/lepszeg jesli chodzi o jakosc i wyposazenie w tej cenie
No i naparwde solidna rama, i dosc lekka

A jaka jest różnica między Krossem A6, A4 i A2? Czy tylko osprzętem się różnią
czy ramą też? Ja widzę na zdjęciach że rama w każdym z nich wygląda
identycznie.. może się mylę?

Data: 2009-03-27 09:19:57
Autor: Przemek M
Rower do 2000 pln

Użytkownik "kundzia Pindzia" <kundziapindzia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gqfn2u$foi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

czy ramą też? Ja widzę na zdjęciach że rama w każdym z nich wygląda

Z tego co mi wiadomo sa to te same ramy, lecz cala reszta osprzetu jest inna, szukajac A6 warto zwrocic uwage na amorka - RS Tora to naparwde dobry widelec

Data: 2009-03-26 13:08:10
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Rower do 2000 pln
Dnia 25.03.2009 22:25 użytkownik kundzia Pindzia napisał :
Wojciech Waga <adun_wywal@o2.pl> napisał(a):
Cos z Unibike / Kross, chyba mają ciekawszą ofertę do 2k.

np. Kross A6 , Unibike Flite

a co takiego jest w Krossie A6 ze warto go kupić?

Dobry sprzęt za cenę niższą niż u konkurencji. A czego się spodziewałeś? Tytanowych śrub czy karbonowych podkładek pod mostek?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-03-27 10:07:20
Autor: Krzyś Cierpiętnik
Rower do 2000 pln
Wojciech Waga wrote:

Cos z Unibike / Kross, chyba mają ciekawszą ofertę do 2k.

np. Kross A6 , Unibike Flite

2k4/2k7 lub 2k3 odpowiednio, więc to niestety nie jest do 2k.

--
kjk

Data: 2009-03-27 13:28:12
Autor: Enagem
Rower do 2000 pln

Użytkownik "Krzyś Cierpiętnik" <blah@blah.blah> napisał w wiadomości news:20090327100720.0b2a1309mobil.site...
Wojciech Waga wrote:

[...]

Witam
A to juĹź prawie jest do 2k:
http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-2008-p-175.html
pozdrawiam
Enagem

Data: 2009-03-27 15:15:57
Autor: kundzia Pindzia
Rower do 2000 pln
Krzyś Cierpiętnik <blah@blah.blah> napisał(a):
Wojciech Waga wrote:

> Cos z Unibike / Kross, chyba maj=C4=85 ciekawsz=C4=85 ofert=C4=99 do 2k.
>=20
> np. Kross A6 , Unibike Flite

2k4/2k7 lub 2k3 odpowiednio, wi=C4=99c to niestety nie jest do 2k.

-- =20
kjk

Krossa A6 w bardzo fajnej konfiguracji mozesz kupić kilka stów taniej
http://sk9.pl/353a6b.html tylko 2k159.

Data: 2009-03-28 01:58:16
Autor: dr krecik
Rower do 2000 pln
On 27 Mar, 16:15, "kundzia Pindzia" <kundziapind...@gazeta.SKASUJ-
TO.pl> wrote:
Krzyś Cierpiętnik <b...@blah.blah> napisał(a):

> 2k4/2k7 lub 2k3 odpowiednio, wi=C4=99c to niestety nie jest do 2k.

> [...]

Albo tutaj: http://www.mudserwis.com/kross-level-a6-2008-p-175.html -
2099PLN

Data: 2009-03-26 08:18:00
Autor: bans
Rower do 2000 pln
M pisze:

jak sprawują się hamulce tarczowe-hydrauliczne? czy warto czy lepiej dobre v-break

Porażka... Ale nic dziwnego, skoro sformułowanie "v-break", wielokrotnie powtórzone, widziałem chyba nawet w "Rowertourze" w artykule o hamulcach :/

--
bans

Data: 2009-03-26 10:33:22
Autor: dobrov
Rower do 2000 pln
bans pisze:
M pisze:

[...]

Mnie to się zawsze kojarzy z nazwą jakiejś fikuśnej "figury" w amerykańskim wrestlingu :D

Data: 2009-03-26 10:47:51
Autor: dobrov
Rower do 2000 pln
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=590694217

Znajomy ma do sprzedania być może coś akurat dla ciebie.
Model zeszłoroczny, cena IMHO atrakcyjna.
Piszę to całkiem uczciwie - nie mam w tym żadnego interesu.
Jak nie ufasz koledze, to tu masz to samo w sklepie:
http://tiny.pl/bsg9
Całkiem możliwe, że kolega spuści z ceny na takie dictum.

GT to marka z USA
Naprawdę marka przez duże 'M', zaliczna przez wielu do
kultowych (ja osobiście nie lubię takich określeń).
http://www.gtbicycles.com/

Data: 2009-03-26 11:07:54
Autor: dobrov
Rower do 2000 pln
dobrov pisze:
[...]

Poprawka - widzę, że ten w sklepie jest na jakimś zmienionym
osprzęcie - podejrzane.

Oryginał masz tu:
http://www.gtbicycles.pl/index.php?area=2
http://www.lato.sportzakupy.pl/szczegoly_produktu,GT08AVA10,232,44,44,1.htm

Data: 2009-03-26 18:25:16
Autor: Artur
Rower do 2000 pln
czwartek, 26 mar, dobrov:
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=590694217

Znajomy ma do sprzedania być może coś akurat dla ciebie.
Model zeszłoroczny, cena IMHO atrakcyjna.

Sorry ale obniżka o 20% rocznego roweru to nie jest IMHO atrakcyjna cena...

Data: 2009-03-26 18:31:26
Autor: Artur
Rower do 2000 pln
czwartek, 26 mar, Artur:
Sorry ale obniżka o 20% rocznego roweru to nie jest IMHO atrakcyjna cena...

Sorry pomyliłem - nie zauważyłem ze rower jest nowy...

Data: 2009-03-26 21:34:30
Autor: dobrov
Rower do 2000 pln
Artur pisze:
czwartek, 26 mar, Artur:
Sorry ale obniżka o 20% rocznego roweru to nie jest IMHO atrakcyjna cena...

Sorry pomyliłem - nie zauważyłem ze rower jest nowy...

Nowiutki i pachnący. 2tyg. temu był w pudle ale kolega poskładał, żeby
nie odstraszać nieśrubkowego klienta :)

Data: 2009-03-26 11:08:18
Autor: Chichotek
Rower do 2000 pln
Był 25 marzec (środa) gdy o godz. 19:53 *M* napisał(a):

jakiej marki najlepiej kupić Giant, Scott, Cube, Trek... tj.wytrzymałość ram, podzespołów itp, myślę o Giant ale...

Wytrzymałe ramy ma Giant, zalezy od Twojej wagi, ogólna wytrzymałość
najlepsza będzie w Cube, Scott jest przereklamowany i trzeba nieźle
przepłacić. --
Pozdrawiam, Chichotek
Giant XTC 3

Data: 2009-03-27 14:13:18
Autor: AL
Rower do 2000 pln
M pisze:
[...]

a sprawdzales tutaj?
http://nartyrowery.pl/katalog/pokaz/77,79/rowery_wyprzedaz

w w/w sklepie kupowalem i przez internet (sklep online) jak i osobiscie.
Wszystko OK

( Wspominany poprzednio A6 jest > 2k ale juz A4 << 2k )

--
pozdr
Adam (AL)

Rower do 2000 pln