Rower do 700zł

Data: 2009-04-28 10:50:03
Autor: reme.k
Rower do 700zł
Chciałbym kupić mój pierwszy inny niż komunijny rower. Jako że będę na
nim jeździł głównie po asfalcie, ewentualnie utwardzonych drogach np.
w lesie, oraz nieco po mieście, wyczytałem, że powinien to być
trekking. Mogę przeznaczyć ok. 700 zł + jeszcze trochę na U-locka.

Nie wiem prawie nic o amortyzatorach, ale wyczytałem, że zwłaszcza
przedni poprawia komfort jazdy. Z tym, że pewnie ciężko będzie znaleźć
rower z amortyzatorem w preferowanym przedziale cenowym. Czy
rzeczywiście amortyzator robi aż taką różnicę?

Robi ale pod warunkiem sam kosztuje od... 150-200 w górę.
Za 700 to szukaj używanego roweru, ostatnio byłem na targu (Wrocław) i
stwierdzam że tam wybór nawet jest i jest nieco taniej niż na znanym serwisie
aukcyjnym, a i przejechać się na próbę można po placu:)

--

Rower do 700zł