Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?

Data: 2009-02-28 14:17:09
Autor: M_X
Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?
 Co o tym sądzicie?
http://www.surlybikes.com/bd_comp.html
http://www.xtracycle.com/

POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-02-28 06:45:50
Autor: Saurus
Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?
Data: 2009-02-28 15:32:21
Autor: Artur
Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?
sobota, 28 lut, M_X:
 Co o tym sądzicie?
http://www.surlybikes.com/bd_comp.html
http://www.xtracycle.com/

Myślę, że akurat zmieniona budowa roweru jest szczegółem. Do zwykłego roweru
też możesz przypiąć dobry bagażnik i duże sakwy i przewieziesz tak sporo
bagażu. Bardziej chyba chodzi o danie tak wyposażonego roweru ludziom do
codziennego użytku. Tutaj zgadzam się, że jest to Coś (przez duże cy) i
chyba nigdzie na świecie ludzie tak masowo nie jeżdżą. Ja najczęściej jeżdżę
po mieście z jedną sakwą Crosso 30 litrów i to rzeczywiście sporo zmieniło
moją codzinność - można tak robić bardzo wygodnie duże zakupy (jedzenie na
parę dni, albo np. DVD z mediamarktu). Szczególnie babciom i dziadkom by się
to przydało zamiast ciągać jakieś wózki :).

Data: 2009-02-28 09:08:13
Autor: Saurus
Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?
On 28 Lut, 16:37, Artur <artur...@REMOVEgmail.com> wrote:
sobota, 28 lut, Artur:

> po mieście z jedną sakwą Crosso 30 litrów i to rzeczywiście sporo zmieniło

Sorry, sakwa ma 60 litrów.

Myślę, że raczej komplet ma 60.

Data: 2009-02-28 20:04:02
Autor: Artur
Rower dostawczy a może sakwy i w drogę?
sobota, 28 lut, Saurus:
> po mieście z jedną sakwą Crosso 30 litrów i to rzeczywiście sporo zmieniło
Sorry, sakwa ma 60 litrów.
Myślę, że raczej komplet ma 60.

Fakt, post scancelowałem ale widać nie wszędzie pomogło. Zmieniłem na 60, bo
mam plecak o wielkości 33L i jednak ta sakwa wydaje się dużo większa...

Data: 2009-02-28 16:14:11
Autor: dżepe
M_X <rdutkiew@poczta.onet.lp> napisał(a):
 Co o tym sądzicie?
http://www.surlybikes.com/bd_comp.html
http://www.xtracycle.com/

POZDRAV
                   M_X
Pierwszy seryjny rowerek tego typu jaki widziałem to Kona UTE
http://www.konaworld.com/09_ute_en.cfm

Data: 2009-02-28 16:42:51
Autor: Marcin Hyła
M_X wrote:
Co o tym sądzicie?
http://www.surlybikes.com/bd_comp.html
http://www.xtracycle.com/

Dość stary (ponad 10 lat) hamerykański wynalazek. Zdaje się, że się
nieźle spisuje (widywałem go w Europie) ale jako "dostawczak" chyba
lepszy jest Long John: http://www.longjohn.org/ - obrazki tu:
http://www.longjohn.org/galerie/galerie_en.html . Robią go różni
producenci, Long John to nazwa "generyczna" (jak "szosówka")

Oba są (może wbrew pozorom) bardzo stabilne - rower im dłuższy tym
stabilniejszy i jeździ się bardzo łatwo. Long John ma te przewagę, że
nawet najbardziej obciążony ma bardzo nisko środek ciężkości i spokojnie
na platformie przewiezie np. kege piwa, małą lodówkę albo inny
"objętościowy" pakunek.

Xtracycle z kolei to przedłużka dowolnego roweru (chyba jako wariant, bo
zdaje się niektóre są od razu robione jako jamniki).
http://store.xtracycle.com/_e/dept/02/Xtracycle_Conversion_Kits.htm

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl