Rower elektryczny dla 65 letniej kobiety

Data: 2014-05-25 00:13:47
Autor: Lisciasty
Rower elektryczny dla 65 letniej kobiety
W dniu sobota, 24 maja 2014 23:31:40 UTC+2 użytkownik DeK napisał:

No i ile kosztuje taki rowerek, damka,
który byłby sensownym zakupem ale nie był zabójczy dla finansów?

Rower niezabójczy finansowo będzie cholernie ciężki,
bo im tańsze akumulatory tym cięższe, uogólniając
mocno ;) Zależy jaki macie budżet.

L.

Data: 2014-05-25 12:00:25
Autor: DeK
Lisciasty pisze:
[...]

Zakładaliśmy budżet do około 2000zł, nie wiem czy na coś przyzwoitego to
nie za mało?

Data: 2014-05-25 14:33:38
Autor: micopl
W dniu 2014-05-25 12:00, DeK pisze:> Lisciasty pisze:

> Zakładaliśmy budżet do około 2000zł, nie wiem czy na coś przyzwoitego to
> nie za mało?

Mysle ze rozsadne minimum to 2500zl.
Sam silnik elektryczny z osprzetem i bateria 8Ah Litowa to minimum 1500zl.

Data: 2014-05-25 18:10:30
Autor: borsuk
W dniu 2014-05-25 14:33, micopl pisze:

Mysle ze rozsadne minimum to 2500zl.
Sam silnik elektryczny z osprzetem i bateria 8Ah Litowa to minimum 1500zl.

Używkę można kupić znacznie taniej, oczywiście jest to pewnego rodzaju loteria.
Tu przykład : http://allegro.pl/cross-e-city-8600-i4260156356.html
Opis dość zabawny, sprzedaje ktoś, kto nie ma pojęcia o rowerach i korzystał zapewne z  automatycznego tłumacza. Zwraca uwagę typowa bateria.
A tu nówka: http://allegro.pl/nowy-lekki-rower-elektryczny-fischer-10ah-36v100km-i4251243356.html
To są rowery ze wspomaganiem, trzeba pedałować i silnik włącza się automatycznie, myślę, że dla kobiety to dobre rozwiązanie.
Na co trzeba zwrócić uwagę - rama powinna być aluminiowa, a bateria litowo-jonowa (8-10Ah), co zapewni niską wagę.
Ten rowerek mi się podoba, ale rama raczej męska : http://allegro.pl/rower-elektryczny-36v-250w-10ah-26-krakow-i4255815755.html
Posiada silnik Bafang (dobra jakość) i typową baterię.

Rower elektryczny dla 65 letniej kobiety