Rower elektryczny dla starszej osoby

Data: 2015-04-23 11:47:14
Autor: cytawa
Rower elektryczny dla starszej osoby
madkiw pisze:

Mam takie pytanie do was, może ktoś pomoże. Otóż moja mama jest zapaloną
rowerzystką, jeździ w zasadzie wszędzie rowerem, praca sklep itd. Ale
wiadomo starzeje się, jeszcze rok i emerytura,

Jak bylem w twoim wieku tez myslalem, ze 60latek to staruszek.
Troche mnie sie teraz optyka zmienila. Powiedz mamie, ze im dluzej bedzie jezdzila duzo rowerem tym dluzej bedzie mloda.

Jan Cytawa

Data: 2015-04-23 15:09:24
Autor: madkiw
[...]

Wcale nie myślę o niej że to staruszek :)
Po prostu nie ma tej siły już co kiedyś, i chciała sobie pomóc. Tym bardziej że jeździ do pracy praktycznie w każdą pogodę, czy deszcz czy wiatr. Do tego koszyk zapchany zakupami, to już trochę kilo do ruszenia, zawsze miło mieć pomagiera.

Rower elektryczny dla starszej osoby