Rower jako odskocznia

Data: 2009-09-26 11:05:34
Autor: maksWYTNIJTO
Rower jako odskocznia
W ostatnim czasie poznałem sporo osób, które jeżdżenie na rowerze, starty w maratonach traktują, jako odskocznię od korporacyjnego życia. Klasyczne dorobienie ideologii.
Kto z Was tak nie ma, czyli tak jak ja?

  Ja tak nie mam...natomiast szczęsliwi ci dla których rower to pasją.
  I cos mi się wydaje że im gorszy rower tym pasja większa...bo snobizm
  (też mi się tak wydaje) staje się naszą cechą narodową...nie mówię tego
  żeby sie czepiać ale żeby zwrócić uwagę na bardzo nieciekawe zjawisko.

  Ignac
       --

Rower jako odskocznia