Rower jako odskocznia

Data: 2009-09-26 20:10:07
Autor: Iguan007
Rower jako odskocznia

"Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote in message
news:h9j4c8$me3$1news.interia.pl...
W ostatnim czasie poznałem sporo osób, które jeżdżenie na rowerze, starty w
maratonach traktują, jako odskocznię od korporacyjnego życia. Klasyczne
dorobienie ideologii.
Kto z Was tak nie ma, czyli tak jak ja?

Szczerze mowiac nie bardzo rozumiem o co pytasz. Nie kazdy startujacy w
maratonach ma na tyle dobre predyspozycje fizyczne zeby z kolarstwa zapewnic
sobie i rodzinie zycie.
Wiec trzeba pracowac. Coz to za roznica czy w "korporacji" czy przy lopacie.
Czy to zle ze ludzie maja hobby poza praca? A ze nie sa tacy dobrzy jak ci
dla ktorych kolarstwo to praca? To chyba oczywiste. Chyba ze nie zrozumialem
pytania?

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-09-26 15:55:13
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Rower jako odskocznia
Dnia 26.09.2009 12:10 użytkownik Iguan007 napisał :
[...]

Słyszałeś o kimkolwiek w Polsce, kto żyje ze startowania w maratonach, oprócz drobnej garstki, którą można w najlepszym wypadku policzyć na palcach jednej ręki?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-27 07:13:05
Autor: Iguan007
Rower jako odskocznia

""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> wrote in message
[...]

A napisalem ze jest ich cala armia? Wiec o co wlasciwie w tej calej dyskusji
chodzi ? Ze ktos akurat pracuje "w korporacji" i bawi sie kolarstwem? A
dlaczego nie przyczepimy sie np. do piekarzy? Kto wie, moze oni tez
dorabiaja "ideologie". Bez sensu? Tez tak mysle.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007
Sezon caly rok:

Data: 2009-09-27 00:27:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Rower jako odskocznia
Dnia 26.09.2009 23:13 użytkownik Iguan007 napisał :
[...]

Nie, ale zabrzmiało, jakby tacy ludzie istnieli, a praktycznie ich nie ma (z tego co wiem jest jeden).