Rower kontra samochód

Data: 2010-07-15 00:20:48
Autor: Piotrpo
Rower kontra samochód
On 14 Lip, 17:10, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
Prasówka:http://polskanarowery.sport.pl/msrowery/1,105126,8135727,Samochod_kon...
akahttp://tinyurl.com/2verhgn

Test dość absurdalny - właściwie z góry wiadomo, ze w przypadku
uderzenia rowerzysty, czy pieszego przez samochód obrażenia będą
poważne. Tzw. wnioski z tego artykułu można wyłącznie przemilczeć,
może to skutek upałów.

Data: 2010-07-15 14:24:00
Autor: zly
Rower kontra samochód
Dnia Thu, 15 Jul 2010 00:20:48 -0700 (PDT), Piotrpo napisał(a):

Test dość absurdalny - właściwie z góry wiadomo, ze w przypadku
uderzenia rowerzysty, czy pieszego przez samochód obrażenia będą
poważne.

Nie wydaje ci się, że to może być zależne od prędkości tego samochodu (i
rowerzysty)?

--
marcin

Data: 2010-07-15 05:34:37
Autor: Piotrpo
Rower kontra samochód
On 15 Lip, 14:24, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

> poważne.

Nie wydaje ci się, że to może być zależne od prędkości tego samochodu (i

To oczywiste. Ale nawet niewielkie z punktu widzenia samochodu
prędkości dla pieszych mogą być zabójcze.

Data: 2010-07-16 10:34:49
Autor: zly
Rower kontra samochód
Dnia Thu, 15 Jul 2010 05:34:37 -0700 (PDT), Piotrpo napisał(a):

To oczywiste. Ale nawet niewielkie z punktu widzenia samochodu
prędkości dla pieszych mogą być zabójcze.

Byle upadek z roweru może się skończyć śmiercią. Dużo zależy od Pecha. Ja
kilka razy byłem na masce i raczej to auta miały większe szkody (choć nie
powiem, że ja wyszedłem bez szwanku)
--
marcin

Data: 2010-07-16 01:38:55
Autor: Piotrpo
Rower kontra samochód
On 16 Lip, 10:34, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
> [...]

kilka razy byłem na masce i raczej to auta miały większe szkody (choć nie

Porównuj siebie z kierowcą samochodu, a nie uszkodzenia swojego ciała
z uszkodzeniami blach w samochodzie.

Data: 2010-07-16 13:16:43
Autor: zly
Rower kontra samochód
Dnia Fri, 16 Jul 2010 01:38:55 -0700 (PDT), Piotrpo napisał(a):

Porównuj siebie z kierowcą samochodu, a nie uszkodzenia swojego ciała
z uszkodzeniami blach w samochodzie.

Ale po co? Wątek nie zaczął się od porównania, kto będzie miał mniej
obrażeń, tylko od 'z góry wiadomo, że w przypadku uderzenia rowerzysty, czy