Rower krótkofalowca

Data: 2011-10-30 16:45:59
Autor: Arek354
Rower krótkofalowca
Data: 2011-10-30 22:03:30
Autor: Jacek Maciejewski
Rower krótkofalowca
Dnia Sun, 30 Oct 2011 16:45:59 +0000 (UTC), Arek354 napisał(a):

http://www.reocities.com/CapeCanaveral/Lab/7378/garyk2.html :)

Niezły odlot :)

--
Jacek

Data: 2011-10-31 06:46:41
Autor: PeJot
Rower krótkofalowca
W dniu 2011-10-30 17:45,  Arek354 pisze:
http://www.reocities.com/CapeCanaveral/Lab/7378/garyk2.html :)

Przypomniały mi się moje dawne przygody z rowerem i CB radio. Akumulator motocyklowy 7 Ah na bagażniku z przodu. Złożona antena 1/2 fali przytroczona do ramy, można j± było przyczepić na postoju do każdego słupa. Na tylnym bagażniku antena samochodowa, o dziwo dawała się zestroić z rowerem.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2011-10-31 22:50:05
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
Rower krótkofalowca
W dniu 30.10.2011 17:45,  Arek354 pisze:
http://www.reocities.com/CapeCanaveral/Lab/7378/garyk2.html :)

To nie lepiej FT-817? Kiedy¶ były do nich gustowne skórzane torby,
nie wiem jak dzi¶. Inna sprawa po jakiego podgrzybka radio na KF
na rowerze - w czasie jazdy za wiele się nie powalczy, a na postoju
zawsze można antenę ba bazie 10m wędki rozłożyć - mniej ostentacyjn±
w transporcie.

Osobi¶cie tylko z radyjkiem na 2m/70cm pomykam ze standardow± gumian±
anten± (w planach małe radyjko rowerowe + antena wkręcana w gniazdo
z boku bagażnika i kabel antenowy na kierownicę, może jaki¶ mały
tracker APRS DIY).

73!

Rower krótkofalowca