Rower <> Garaż <> Samochód

Data: 2016-05-10 14:02:20
Autor: sirapacz
Rower <> Garaż <> Samochód
poszukaj tu na grupie Bartka Sucheckiego (seco). To zamiłowany pedalarz (nie mylić z pedałem:) nie jest:)) i jeśli chcesz coś wiedzieć o rowerach to myślę, że od niego dowiesz się najwięcej

Data: 2016-05-10 08:54:18
Autor: Bolko
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu wtorek, 10 maja 2016 14:02:21 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
poszukaj tu na grupie Bartka Sucheckiego (seco). To zamiłowany pedalarz (nie mylić z pedałem:) nie jest:)) i jeśli chcesz coś wiedzieć o rowerach to myślę, że od niego dowiesz się najwięcej

dzieki

Data: 2016-05-10 21:08:03
Autor: Shrek
Rower <> Garaż <> Samochód
On 10.05.2016 17:54, Bolko wrote:
[...]

No i zapytaj na pl.rec.rowery.

Wbrew mitom większość rowerantów używa samochodów, więc powinni być kompetentni;)

Ja od siebie dodam, że do przewozu jeśli nie jest to okazijnie kilkadziesiąt kilosów to tylko uchwyt na hak.

Co do parkowania w garażu to się zapytaj we wspólnocie/spółdzielni czy możesz jakiś uchwyt na ścianie powiesić (albo lepiej nie pytaj, bo jak zapytasz to zaczną się zastanawiać;) Po prostu niektórzy to prawdziwi polacy(TM) i jak mogą komuś pod górkę bezinteresownie zrobić to się wykażą i trzeba być gotowym:(

Co do roweru, to poleciłbym jakiegoś crossa (ew turystyka) z kołami 28'' i hamulcami szczękowymi, jeśli jeszcze robią;) (a w żadnym wypadku tarczowymi na linki a nie hydraulicznego) - ale na rowerach ci napewno doradzą;)

Shrek.

Data: 2016-05-11 06:35:01
Autor: twistedme
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu 2016-05-10 o 21:08, Shrek pisze:
[...]

Jedna z niewielu żyjących grup. Właśnie na świeżo się toczy dyskusja na temat kupna roweru.

Na zachętę zobacz, co można mieć za 1500 (jak mówi ToMasz)

http://iv.pl/images/13339064222724558909.jpg

Data: 2016-05-11 09:47:41
Autor: Chris
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu 2016-05-10 o 21:08, Shrek pisze:
Ja od siebie dodam, że do przewozu jeśli nie jest to okazijnie
kilkadziesiąt kilosów to tylko uchwyt na hak.

Czemu i jaki ? a jak ktoś nie ma haka ? co z tymi na tylną klapę (kombi) bo widziałem takie za 99zł w dekathlonie.

[...]

Jak się spyta to dostanie kategoryczne nie bo niby stracą gwarancję na budynek i osłabi to ściany grożąc zawaleniem budynku :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-11 10:32:16
Autor: twistedme
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu 2016-05-11 o 09:47, Chris pisze:
[...]

Miałem kiedyś takie coś (jeżeli dobrze rozumiem, o czym piszesz), kupiłem na allegro.
Montowało się to taśmami na klapę. Zamontowałem do Cytryny Xsara Picasso. Mimo zabezpieczeń porysowało mi lakier i szybę. Ogólnie jakoś tak miałem wrażenie, że mi rower w każdej chwili odpadnie. Być może dlatego, że jechałem pierwszy raz... Aczkolwiek widziałem w zeszłe wakacje jak facetowi odpiął się rower z czegoś takiego na autostradzie. Miał szczęście, bo jadący za nim kierowca ciężarówki zachowywał odpowiedni odstęp i zdążył wyhamować, a rower poleciał na pobocze.

Ja jechałem z tym tylko raz i teraz jak będę myślał nad bagażnikiem, to też biorę na hak. Niestety koszt jest niemały. Ale wygoda największa.

Data: 2016-05-11 10:49:00
Autor: Chris
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu 2016-05-11 o 10:32, twistedme pisze:
[...]

THX.

Ja jechałem z tym tylko raz i teraz jak będę myślał nad bagażnikiem, to
też biorę na hak. Niestety koszt jest niemały. Ale wygoda największa.

Nie mam haka i nie zamierzam mieć więc zostaje tylko dachowy, relingi mam więc sprawa ułatwiona.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-05-11 10:51:36
Autor: twistedme
Rower <> Garaż <> Samochód
W dniu 2016-05-11 o 10:49, Chris pisze:
[...]

Zapomniałem dopisać, że być może teraz technika poszła do przodu i są jakieś lepsze rozwiązania tych bagażników - ja mam doświadczenia sprzed 5 lat. Wtedy to była raczej nowość na rynku.

Data: 2016-05-11 14:16:03
Autor: Shrek
Rower <> Garaż <> Samochód
On 11.05.2016 09:47, Chris wrote:

Ja od siebie dodam, że do przewozu jeśli nie jest to okazijnie
kilkadziesiąt kilosów to tylko uchwyt na hak.

Czemu i jaki ? a jak ktoś nie ma haka ?

Ja nie mam i dlatego rowerów nie wożę:(

[...]

Nawet nie dlatego. W sumie racja - chyba lepiej nie pytać:(

Shre.

Rower <> Garaż <> Samochód