Rower miejski

Data: 2009-09-22 05:01:57
Autor: Maciek Iwanowski
Rower miejski
Witam Szanownych Współgrupowiczów,

Podesłam mi kumpel linka - <http://www.decathlon.com.pl/PL/
elops-3-2009-77639033/> - i pyta czy ma toto jakiś sens. Rower ma
służyć do jazdy po Warszawie, użytkowany będzie przez niedużą kobietę.

Pytanie przekazuję na grupę, bo trochę niewiele dla mnie z tej specki
wynika, a doświadczenia z decathlonowymi rowerami nie mam. Co
sądzicie?

Dzięki,

MI.

Data: 2009-09-22 14:14:19
Autor: fabian
Rower miejski
Maciek Iwanowski wrote:
[...]

z opisu: Ograniczenia w użytkowaniu:  nie nadaje się do jazdy po terenach nierów.

Czyli nie nadaje się do jeżdżenia po mieście. PBNSP.

Fabian.

Data: 2009-09-22 14:40:37
Autor: arturbac
Rower miejski
fabian pisze:
Maciek Iwanowski wrote:
[...]

po mieście _w_ _polsce_.

Data: 2009-09-22 15:09:24
Autor: fabian
Rower miejski
arturbac wrote:
fabian pisze:
Maciek Iwanowski wrote:
[...]

Tak, ta grupa zaczyna się od pl.

Fabian.

Data: 2009-09-22 14:44:15
Autor: KuFeL
serwis rowerowy w decathlonie
Maciek Iwanowski pisze:
[...]

ja sie podlacze pod pytanie. W decathlonie jest teraz 'prmocja' i przeglad kosztuje jedyne 99pln ;) ktos korzystal z serwisow u nich? czy moze lepiej sie nie zblizac?

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-09-22 22:25:30
Autor: Ryszard Mikke
KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a):
Maciek Iwanowski pisze:
> [...]
> ja sie podlacze pod pytanie. W decathlonie jest teraz 'prmocja' i przeglad kosztuje jedyne 99pln ;) ktos korzystal z serwisow u nich? czy moze lepiej sie nie zblizac?

Nie zbliżaj się. Ci goście pracują tam często od dwóch tygodni,
a 99zł za przegląd to niech oni pana majstra w dupę pocałują,
w serwisie niedaleko mnie fachowiec zrobi to za 80...

rmikke

Data: 2009-09-23 10:45:28
Autor: KuFeL
Ryszard Mikke pisze:
KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a):
Maciek Iwanowski pisze:
[...]

tak tez myslalem, chcialem sie tylko upewnic :)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-09-22 22:29:34
Autor: Ryszard Mikke
Rower miejski
Maciek Iwanowski <kasztelix@gmail.com> napisał(a):
Witam Szanownych Wsp=F3=B3grupowicz=F3w,

Podes=B3am mi kumpel linka - <http://www.decathlon.com.pl/PL/
elops-3-2009-77639033/> - i pyta czy ma toto jaki=B6 sens. Rower ma
s=B3u=BFy=E6 do jazdy po Warszawie, u=BFytkowany b=EAdzie przez niedu=BF=B1=
 kobiet=EA.

Pytanie przekazuj=EA na grup=EA, bo troch=EA niewiele dla mnie z tej specki
wynika, a do=B6wiadczenia z decathlonowymi rowerami nie mam. Co
s=B1dzicie?

Dzieciakom to kupowałem w Decathlonie (ale to też się chyba kończy),
ale kobiecie lepiej kup coś z wewnętrzną przerzutką i torpedo.
Moja była zachwycona po przesiadce z normalnego roweru na <reklama>Krossa Stanley Park</reklama> - i na te rowery też są teraz promocje.

A Kross od biedy daje radę nawet mnie przewieźć, czyli... no, daje radę. :)

rmikke

--

Rower miejski