Rower miejski

Data: 2009-09-22 14:14:19
Autor: fabian
Rower miejski
Maciek Iwanowski wrote:
Witam Szanownych Współgrupowiczów,

Podesłam mi kumpel linka - <http://www.decathlon.com.pl/PL/
elops-3-2009-77639033/> - i pyta czy ma toto jakiś sens. Rower ma
służyć do jazdy po Warszawie, użytkowany będzie przez niedużą kobietę.

Pytanie przekazuję na grupę, bo trochę niewiele dla mnie z tej specki
wynika, a doświadczenia z decathlonowymi rowerami nie mam. Co
sądzicie?

z opisu: Ograniczenia w użytkowaniu:  nie nadaje się do jazdy po terenach nierów.

Czyli nie nadaje się do jeżdżenia po mieście. PBNSP.

Fabian.

Data: 2009-09-22 14:40:37
Autor: arturbac
Rower miejski
[...]

[...]