Rower miejski: biegi w piaście czy przerzut ki?

Data: 2016-05-19 01:27:44
Autor: Leszek Karlik
Rower miejski: biegi w piaście czy przerzut ki?
On Mon, 16 May 2016 21:59:48 +0200, Marcin N  <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Co lepsze? 7 biegów w piaście, czy zwykłe przerzutki?

Ja mam szosówkę z 7-biegowym Nexusem z hamulcem torpedo i bardzo sobie
chwalę. Wygodne, trwałe, przełożenia wystarczające, a hamulec w pedałach
jest po prostu bardzo, bardzo wygodny, w szczególności jak gdzieś powoli
lawiruję na chodniku wyprostowany zamiast zasuwać po jezdni ile fabryka
dała (wtedy palce na klamkach hamulców).

--
Leszek 'Leslie' Karlik
http://leslie.hell.pl/

Data: 2016-05-19 06:41:39
Autor: m
On 19.05.2016 01:27, Leszek Karlik wrote:
[...]

Pytanie do wszystkich używających takich hamulców: nie zdarza się wam
przypadkowo zahamować? Bo z czasów kiedy miałem małego składaczka,
bodajże Pelikana, to źle wspominam właśnie przypadkowe przyhamowania.

p. m.

Data: 2016-05-19 15:20:05
Autor: Krystek
On Mon, 16 May 2016 21:59:48 +0200, Marcin N wrote:

[...]

Nie zdarza. Torpedo jest też w rowerach wykorzystywanych przez Nextbike - rowery miejskie, więc możesz sprawdzić, jeśli mieszkasz w mieście, w którym taki system wypożyczalni rowerów funkcjonuje - <https://nextbike.pl/o-nextbike/>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2016-05-19 18:45:14
Autor: m
On 19.05.2016 15:20, Krystek wrote:
> [...]
Nie zdarza. Torpedo jest też w rowerach wykorzystywanych przez Nextbike - rowery miejskie, więc możesz sprawdzić, jeśli mieszkasz w mieście, w którym taki system wypożyczalni rowerów funkcjonuje - <https://nextbike.pl/o-nextbike/>

Ba, nawet jeździłem na nich w Poznaniu. Czyli nie przeszkadza skoro nie
zapamiętałem hamulca w pedałach.

p. m.

Rower miejski: biegi w piaście czy przerzut ki?