Rower miejski dla Mamuśki 150cm wzrostu - koła 28" czy 26" ???

Data: 2009-12-09 20:39:56
Autor: jacek duma
Rower miejski dla Mamuśki 150cm wzrostu - koła 28" czy 26" ???
PCH pisze:
Chcę kupić Matce (wzrost 150cm) wygodny rower miejski pod choinke.

Czy rower na kołach 28" nie będzie za duży??

moje typy:
http://www.allegro.pl/item844666708_kross_hyde_park_prezent_mobi.html
http://www.allegro.pl/item834607914_fuji_class_super_rower_w_bardzo_dobrej_cenie.html
Moim nieobiektywnym zdaniem bierz Fuji. Jest bez amora i ma dynamo w piaście. Idealnie wyposażony rower na miasto.

26 czy 28 to ina para kaloszy. Jeżdżę tylko na 28 bo mam gdzie trzymać większy rower. Gdybym miał problemy z miejscem, szukał bym 26. I tylko w tych kategoriach rozpatrywał bym rozmiar koła. Nie takich znam wycinaków co na 26 calach po asfalcie wracając z lasku Wolskiego wyprzedzają lansujące się szosowe lajkry zostawiając je w tyle :-)

jd

Data: 2009-12-09 20:45:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ja takich lanserów wyprzedzam czasem moim czołgiem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-09 12:40:40
Autor: tadek
Rower miejski dla Mamuśki 150cm wzrostu - koła 28" czy 26" ???
On 9 Gru, 20:45, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
> [...]
> lansujące się szosowe lajkry zostawiając je w tyle :-)

Ja takich lanserów wyprzedzam czasem moim czołgiem.

tematem wątku jest rower dla kobitki około 40-tki a nie jak kto
wyprzedza "lanserów" itp.

Data: 2009-12-09 21:49:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zazwyczaj kobitki około 40 się lansują.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-12-09 22:14:48
Autor: jacek duma
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Wiec im będzie tym bardziej wsio rawno czy 28 <-- > 26 cala. Będzie im się tak samo lansowało.
Nawet jak kupowalem swojego trekkinga pierwszy raz, to 28 które wtedy było mocno passe uważałem za mocny argument anty-złodziejowy. :-) Treaz _chyba_ jest odwrotnie. Kradną pewnie najwięcej holendrów :-)

jd

Data: 2009-12-09 22:12:44
Autor: jacek duma
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Dokładnie, owszem minimalnie pomagają pewne rzeczy jak oponki, rozmiar kół, waga. Ale tylko minimalnie. Ważniejsze są inne aspekty jak choćby wygoda czy właśnie kwestia przechowywania bicykla.
jd

Rower miejski dla Mamuśki 150cm wzrostu - koła 28" czy 26" ???