Rower miejski - porada

Data: 2012-12-30 14:08:55
Autor: ls
Rower miejski - porada
Co do przerzutek w piascie to w ogole nie myslalem o innych. Co do ramy to tylko damka, zupelnie nie wiem po co mi rama utrudniajaca zsiadanie szczegolnie jadac do pracy w niekoniecznie sportowym stroju.

Natchnalem sie na dwa ciekawy sklepy internetowe gdzie moge kupic holenderskie rowery uzywane:
http://sklep.holendry.pl/13-uzywane-damskie-rowery
http://www.amsterdamka.pl/category.php?id_category=31&orderby=price&orderway=asc

Jest sens w ogole to rozwazac? Czy postawic na nowke?

Zacheca to ze za 800zl mozna miec przerzutki w piascie, pelne oswietlenie z dynamem w piascie i generalnie sa to fajne rowery, zrobione z duza dbaloscia o szczegoly. Pewnie nowy rower w cenie ponizej 1000 bylby slabszy pod pewnymi wzgledami. Z drugiej strony nie mialbym mozliwosci siasc i sprawdzic czy mi pasuje i w jakim stanie pozostawil go poprzedni wlasciciel.

Data: 2012-12-30 15:01:58
Autor: blount
Rower miejski - porada
On Sunday, December 30, 2012 11:08:55 PM UTC+1, ls wrote:
[...]

Ja właśnie na takim jeżdżę (nexus 7, hamulce rolkowe interM, dynamo w piaście, dałem za niego właśnie tyle), bardzo polecam. To mocne rowery, nie bałbym się o wytrzymałość -- Holendrzy to naród wysokich ludzi (choć oczywiście jeździ się inaczej niż góralem, np. nie ma skakania z krawężników, ale do tego można się przyzwyczaić...). W Polsce nie kupisz nowego roweru w porównywalnej (a nawet 2-3-krotnej) cenie o podobnych właściwościach; jesteśmy krajem trzeciego świata, gdzie wciska się ludziom chłam;( Co do tych używek, to może da się je zwrócić w razie czego (jeśli chcesz kupić wysyłkowo). Tu masz tabelę rozmiarów ramy: http://www.gazellebikes.com/en/Service/Frame_size

Pozdr,

Rower miejski - porada